سردار محمد ناظری در مراسم اختتامیه همایش پیشرفت پایدار، رهیافت‌های تاریخ، فرهنگ و تمدن در دانشگاه زابل گفت: مردم سیستان همیشه به نظام و ولایت وفا دار هستند.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۶۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سردار پاسدار محمدناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان در همایش
پیشرفت پایدار، رهیافت‌های تاریخ، فرهنگ و تمدن سیستان که در دانشگاه زابل برگزارشد گفت: این سرزمین عظمت و شکوه و اسطوره پروری این منطقه زبانزد خاص و عام بوده و هست.
وی مشکلات امروز منطقه سیستان را شایسته مردمان ولایت مدار و نجیب این منطقه ندانسته و بیان کرد: دام و طیور مردم منطقه سیستان امروز به هراج گذاشته شده است، اکثر مردم منطقه سرماه منتظر دریافت یارانه هستند.

سردار ناظری با تاکید بر این مطلب که 40 هزار هکتار از باغات انگور یاقوتی توسط سپاه پاسداران در سال‌های اخیر احیا در منطقه سیستان  احیا شده که اما امروز آن‌ها هم خشکیده است افزود: ترانزیت کالا در منطقه سیستان هیچ نفعی بجز خراب شدن جاده‌ها و افزایش تصادفات و کشته شدن مردم ندارد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  مردم سیستان سختی‌ها را تحمل میکنند، کارگری میکنند و شاید برخلاف میل باطنی مجبور به مهاجرت شوند، اما همیشه به نظام و ولایت وفادار هستند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: تمام مسئولان نسبت به منطقه سیستان وظیفه دارند و باید راهکار‌های لازم را برای بهبود شرایط این منطقه به کار گیرند.
ارسال نظرات