خبرهای داغ:
در همایش سیاسی تیپ 82 سپاه صاحب الامر مطرح شد:
کارشناس مسائل سیاسی در جمع رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) گفت: در مقابل دشمنان اسلام و ایران باید مقابله به مثل کرد و به هیچ عنوان نباید کوتاه آمدن و یا امتیاز داد.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۱۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام موسی رجبی کارشناس مسائل سیاسی در جمع رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج) در مورد حوادث اخیر بین المللی و خروج آمریکا از برجام سخنرانی کرد .
رجبی بیان کرد: در مقابل دشمنان اسلام و ایران باید مقابله به مثل کرد و به هیچ عنوان نباید کوتاه آمدن و یا امتیاز داد.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم بیان داشت : خداوند فرموده است از یهود و مشرکین دوری بجویید چرا که اینان عهد شکن هستند و تقوا و اخلاق ندارند و بیشترین دشمنی را با مسلمانان دارند به طوری که در جنگ احزاب همه یهود ، مشرکین و کفار با هم متحد شدند و به جنگ پیامبر و اسلام آمدند .
این کارشناس با اشاره به خروج آمریکا از برجام تبیین کرد: در این مدت سه سال آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد در صورتی که ایران به همه تعهدات خود عمل کرد و به آن پایبند بود ، اینان مثل دشمنان اسلام در زمان پیامبر عمل کردند ، با اینان باید مقابله به مثل کرد .
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تشریح کرد : ایشان از اول مذاکرات ایران با 1+5 در سخنانش بیان داشت ، من به اینان خوشبین نیستم و به مسئولین تذکر می داد که تضمین بگیرید چون قابل اعتماد نیستند .
رجبی افزود : خروج آمریکا از برجام درسی برای ما شد که در مورد مسائل دیگر به آنان اعتماد نکنیم و برجام دیگری را انجام ندهیم .
این هادی سیاسی تصریح کرد : امروز دولتمردان و مردم ایران باید به دنبال توانمندی داخلی باشد و شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی است را مورد توجه قرار دهد تا هر روز وابستگی کشورمان را به بیگانگان کاهش دهیم.
این مقام آگاه با اشاره به پیروزی حزب ا... لبنان و همپیمانش در انتخابات پارلمانی لبنان متذکر شد: با توجه به جو سازی دشمنان علیه حزب ا... مردم لبنان نشان دادند که از مقاومت و حزب ا... حمایت می کنند و این انتخابات یک پیروزی بزرگ برای محور مقاومت بود .
وی در پایانیادآور شد: همه مردم و دولتمردان ایران باید به فرمایشات رهبری گوش فرا دهند و به آن عمل کنند و ما باید قدر مقام ولایت را بدانیم و تا زمانی که مردم قدر ولی خود را دانستند و از او حمایت کردند توطئه های دشمنان هم خنثی می شود .

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها