خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد:

برجام بی فرجام!!

کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: اگر دولتمردان به جای صرف زمان و هزینه نسبت به مسائل خارجی و به‌ویژه برجام به مسائل داخلی کشور توجه داشته و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار می‌دادند امروز ما در شرایط بسیار بهتری بودیم.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۳۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

سرگرد امیری‌نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون خروج آمریکا از برجام مطرح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز اذعان داشتند آمریکا کشوری غیر قابل اعتماد می‌باشد و ما این عدم اعتماد را در دوران جنگ تحمیلی و 40 سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد همواره شاهد بوده‌ایم.
وی برجام را از همان ابتدا بدون فرجام دانسته و عنوان کرد: از همان روزهای آغازین توافق‌نامه برجام مشخص بود که آمریکا به دنبال بهانه‌ای برای عمل نکردن به تعهدات خود می‌باشد و می‌خواهد ایران از برجام خارج شود ولی سرانجام با پایبندی ایران به برجام خود تصمیم به خروج از برجام را گرفت و ما نباید از ابتدا به برجامی که هیچ فرجامی را با خود به همراه نداشت چشم میدوختیم.
این کارشناس ادامه داد: خروج آمریکا از برجام از همان ابتدا امری قابل پیش‌بینی و قابل لمس بود و در ادامه نیز با پیروزی‌های جبهه مقاومت و دوچندان شدن احساس خطر رژیم آمریکا از ایران این امر محقق شد.
امیری‌نژاد تبیین کرد: اگر دولتمردان به جای صرف زمان و هزینه نسبت به مسائل خارجی و به‌ویژه برجام به مسائل داخلی کشور توجه داشته و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه خود قرار می‌دادند امروز ما در شرایط بسیار بهتری بودیم.
وی تشریح کرد: گره‌زدن همه مسائل کشور به توافق‌نامه برجام سیاستی غلط و اشتباه محضی از سوی دولتمردان بود چراکه خود نیز از همان ابتدا خارج شدن آمریکا و عدم اعتماد به آن‌ها برای همگان قابل پیش‌بینی بود.
این کارشناس اظهار کرد: متاسفانه برخی چشم به غرب دوخته‌ها خرید هواپیمای مستعمل ایرباس را که در بازار آزاد با نصف آن قیمت به فروش می‌رسید را دستاوردی بزرگ از برجام می‌دانستند و برایش جشن می‌گرفتند که بسیار خجالت‌آور بوده و جای افت دارد.
امیری‌نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: متاسفانه اعتماد بی‌جا به برجام و دستاوردهایش سبب بی توجهی مسئولین نسبت به منابع داخلی کشور، واردات بی‌رویه و عدم حمایت از کالا، کارگر و فکر و اندیشه داخلی شد که لازم است امروز مسئولین و دولتمردان به این مهم توجه داشته باشند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها