بانک صادرات با تعیین کارگروه های ویژه ، بودجه سال ٩٧ خود را با هدف افزایش قابل توجه منابع، کاهش مطالبات، و توجه ویژه به بانکداری الکترونیک عملیاتی می کند.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۵۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵

گروه اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ مقدمه: به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج مدیریت اثربخش و کارای پول و منابع مالی به منظور دست یابی به اهداف تعیین شده بانکی یکی از کارآمدترین متدها و روش های دست یابی به اقتصاد هوشمند و پویا است. گذر از تنگناها و پیچ و خم های اقتصادی کشور، شاه کلیدی همچون مدیریت صحیح منابع پولی و درآمدی دارد. بر کسی پوشیده نیست که هر چه قدر فرآیند طرح ریزی و سامان دهی منابع درآمد و هزینه یک بانک مشخص باشد می تواند در بهبود عملکرد آن بانک مؤثرتر باشد.

تعیین 118 کارگروه برای اجرای اقدامات عملی بانک صادرات//تعیین بودجه سال٩٧ بانک صادرات با مدیریت مالی دقیق و کارآمد

بانک صادرات ایران با تعیین کارگروه های ویژه و بهره گرفتن از ١١٨ اقدام اجرایی در واحدهای ستادی، بودجه سال ٩٧ خود را با هدف افزایش قابل توجه منابع، رشد چشمگیر مصارف، کاهش مطالبات، افزایش درآمدهای ناشی از کارمزدها، سرمایه‌گذاری‌ها و سود اوراق مشارکت، بالابردن تعهدات و توجه ویژه به بانکداری الکترونیک عملیاتی می کند. این بانک ضمن مدیریت صحیح منابع مالی سعی دارد تا در سایه اهداف مشخص همچون دست یابی به بانک داری الکترونیک گام بردارد.

گزارش بسیج حاکی از آن است که بانک صادرات ایران با درخشش 66 ساله در برهه ای تاریخی از زمان فعالیت خود، ضمن درک و جامع نگری به فضای اقتصادی کشور پتانسیل و ظرفیت های موجود را برای مدیریت هرچه بهتر و مؤثرتر منابع مالی خود به کار گرفته است تا جایی که پیش بینی می شود سال 1397 سالی سرشار از سود را برای این بانک رقم بزند.

اما بانک صادرات ایران ضمن هدایت منابع مالی برای افزایش دارایی و یا توزیع سود سهامداران و ثروت و دارایی های آنهاص، نیم نگاهی به اسناد و برنامه های بالادستی نظام دارد تا به اهداف نیز دست یابد.بر همین اساس بانک صادرات ایران سعی دارد در راستای حفظ و ارزش دهی به دارایی های خود در چارچوب قوانین و برنامه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به سوی بانک موفق الکترونیک پیش برود.

ارسال نظرات