رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به شرایط جدید پرداخت وام به متقاضیان در جهت ایجاد کسب‌وکار‌های نوین و بهره‌مندی از صندوق خرد برای افزایش میزان اشتغال، رشد و توسعه جامعه خاطرنشان کرد: دولت در عین حمایت از ایجاد اشتغال در جامعه بر نظارت مستمر خود نسبت به وام‌های پرداختی قبل، حین و بعد از اجرا مصمم است.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۶۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، سید مجتبی حسینی پور در نشستی با فرماندار اشکذر بابیان اینکه فرماندار‌ها به‌عنوان بازوان این سازمان در شهرستان‌ها هستند عنوان داشت: دولت درصدد کاهش نقش خود در فعالیت‌های اقتصادی است و این مهم از طریق همکاری و تعامل مستمر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها ممکن است.
وی با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی در روستا‌ها به‌ویژه گسترش مشاغل خانگی نیز گفت: روستا‌ها همواره به‌عنوان مراکز تولید مطرح بوده‌اند و این کارکرد باید همچنان با حداکثر ظرفیت و حداقل هزینه تداوم داشته باشد.
حسینی پور با تاکید بر بهره‌وری بیشتر از مراکز مازاد مورداستفاده دستگاه‌ها افزود: با تغییر کاربری اماکن مازاد و واگذاری آن به بخش خصوصی ضمن جبران کسری منابع شرایط برای خدمات‌دهی نیز بهبود خواهد یافت.
فرماندار اشکذر هم گفت:: در صورت حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد می‌توان طرح‌های گردشگری این شهرستان به عنوان یکی از هشت محور توسعه  را با سرعت بیشتری پیش برد.
محمد علی شاه حسینی  روز پنج شنبه در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به حضور موثر بخشداری‌ها و شهرداری‌های این شهرستان در بازسازی و بهسازی بنا‌های تاریخی اشکذر حمایت بیشتر این سازمان از طرح‌های گردشگری را خواستار شد.
وی با بیان اینکه این سازمان نقش بی دلیلی در حرکت و فعالیت دستگاه‌های استان دارد اظهار داشت: تعامل این سازمان با سایر مجموعه‌های اجرایی می‌تواند تحرک و پویایی دستگاه‌ها را دوچندان کند.
شاه حسینی تعامل سازنده این سازمان با مجموعه استانداری را نیز مورد تأکید قرارداد و ابراز امیدواری کرد: تعامل بین فرمانداری‌های شهرستان‌های استان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی افزایش یابد تا اینکه روند خدمت‌رسانی به مردم شتاب گیرد.
وی ضمن قدردانی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تدوین سند چشم‌انداز شهرستان اشکذر نیز گفت: در حال حاضر برنامه‌های این شهرستان منطبق بر سند چشم‌انداز در حال اجرا است و درصورتی‌که همکاری‌ها استمرار یابد می‌توان ‏توسعه و پیشرفت روزافزون این خط را شاهد بود.
شاه حسینی ضمن اشاره به کاهش ۷۰ میلیارد ریالی ارزش افزوده این شهرستان، تجدیدنظر در تخصیص اعتبارات را برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای  از این مدیریت خواستار شد.
فرماندار اشکذر به خشک‌سالی‌های مکرر در بخش خضرآباد و نیز درخواست‌های متعدد مردم مبنی بر تکمیل خط انتقال آب اشاره کرد و افزود: آب شرب اکنون به‌عنوان مهم‌ترین دغدغه مردم این خط موردتوجه است و این در حالی است که پروژه مجتمع امام حسین همچنان نیازمند اعتبار برای تکمیل است.
وی تأخیر در مبادله موافقت‌نامه‌ها را به‌عنوان چالشی دیگر مورد تأکید قرارداد  و نظارت مستمر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را بر اجرای دقیق آن خواستار شد.
ارسال نظرات