مشهد تریبونی برای افشای ماهیت تروریسم است و در طول 1200 سال، میلیون‌ها زائر به زیارت امام رضا (ع) می‌آیند تا نشان دهند مأمون تروریست بوده و امام رضا (ع) در راه عدالت و معنویت به شهادت رسیده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۴۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ وحید جلیلی ظهر امروز در ششمین کنفرانس بین‌المللی افق نو با موضوع «قدس، پایتخت همیشگی» که در هتل الغدیر مشهد برگزار شد، با بیان اینکه مشهد تریبونی برای افشای ماهیت تروریسم و برگزاری چنین میزگردها و همایش‌هایی است، اظهار کرد: در طول 1200  سال، میلیون‌ها زائر به زیارت امام رضا (ع) می‌آیند تا نشان دهند مأمون تروریست بوده و امام رضا (ع)  در راه عدالت و معنویت به شهادت رسیده است.

وی افزود: رضاخان توسط انگلیس در ایران به قدرت رسید و شد شاه مملکت و مامور اجرای پروژه غرب‌گرایی در ایران شد.
 
دبیر جشنواره عمار در بیان تفاوت وضعیت ایران و مصر گفت: مصر همزمان با انقلاب ایران با قرارداد کمپ دیوید زیر سلطه آمریکا رفت اما ایران 40 سال مقاومت کرد و هر نوع تحریم سیاسی و اقتصادی را متحمل شد و امروز شاهد هستیم ایران از مصر که زیر سلطه امریکا رفت و نیز بسیاری کشورهای وابسته به استکبار بسیار پیشرفته‌تر است.
 
وی تاکید کرد: شعار امروز ما مبارزه با تروریسم است و دست از این شعار نیز برنخواهیم داشت زیرا این موضوع بخشی از هویت ما است و ترامپ هم همینطور به زوزه و ناله کشیدن‌هایش ادامه دهد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه آیت‌الله خامنه‌ای از شاگردان امام خمینی (ره) و از اصلی‌ترین نمایندگان عدالت‌خواه هستند، خاطرنشان کرد: ایران به رهبری ایشان در مقابل آمریکا ایستاده و اگر روزی مبارزه بر سر حداقل‌ها بوده، امروز مقام معظم رهبری مبارزه بر سر حداکثر‌ها را رهبری می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها