خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: مسئولان دولتی ما نباید دوباره آزمایی کنند، بنابراین اعتماد و خوشبینی به اروپایی‌ها هیچ تضمینی ندارد.
کد خبر: ۹۰۱۶۳۶۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در پی بد عهدی آمریکا در موضوع برجام گفت: آمریکا شیطانی بزرگ و دارای خویی استکباری است و اعتماد به آن‌ها خطا و از روی سادگی و فریب‌خوردگی است.

وی افزود: در طول تاریخ آمریکا بارها ثابت کرده که عهدشکن است و در موضوع برجام روحیه قلدرمابانه و عهدشکنی خود را نشان داد. آمریکایی‌ها نمی‌خواهند قدرت و عزت و اقتدار ملت ایران را ببینند زیرا این ایران بوده که هیمنه و ابهت آمریکا را در منطقه و جهان شکسته است.

مصطفوی با بیان اینكه آمریکا و متحدانش در منطقه از جبهه مقاومت به رهبری ایران شکست خورده و عصبانی است، گفت: خداوند متعال تاکید کرده که در صورت عهدشکنی طرف مقابل، شما هم باید به مقابله به مثل بپردازید، لذا دولت و مسئولان باید به این اصل الهی توجه كرده و در عهدشکنی بین آمریکا و اروپاییان فرق قائل نشوند که قطعاً به آن‌ها هم نمی‌شود اعتماد کرد و خوشبین بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: ما باید توانمندی و ظرفیت‌های داخلی را باور کنیم و با حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی و انسجام ملی مشکلات کشور را حل کنیم. دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکایی‌ها هر روز برای ما یک شرارت داشته و دارند چون خوی آن‌ها خوی شیطانی است .

وی افزود: این معنا ندارد که ما هم تحریم باشیم و هم هسته‌ای مان متوقف باشد، تجربه نشان داده که هیچ‌کدام از این طرف های مقابل ما قابل اعتماد نیستند، اینکه ما چند هفته تعلل کنیم، در واقع ابتکار عمل را از خودمان سلب کرده‌ایم. اروپایی‌ها دنبال منافع خودشانند و اینکه به ظاهر محکوم كرده و بیان می‌کنند که ایران باید خویشتن‌داری کند و یا تماس می‌گیرند، این سناریوسازی است و درواقع دنبال منافع خودشانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) در پایان گفت: مسئولان دولتی ما نباید دوباره آزمایی کنند، چون در این دو، سه هفته اروپائی‌ها با کلام وسخنان خوب و به ظاهر دوستانه خود مسئولان دولتی ما را فریب خواهند داد و حتی آمرانه برخورد می‌كنند، بنابراین اعتماد و خوشبینی به آن‌ها هیچ تضمینی ندارد، آن‌ها دنبال منافع خودشانند و لذا اعتماد مجدد به آن‌ها سادگی و غلط است و اینکه می‌گویند ایران خویشتن‌داری کند، درواقع یعنی ایران باید حرف کدخدا را بپذیرد، بدعهدی آن‌ها هم از بیانیه آن‌ها کاملاً روشن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها