خبرهای داغ:
استاندارهمدان به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: شرایط امروز می‌طلبد همبستگی، وحدت و انسجام و هم افزایی ملی را مدنظر داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۰۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

شرایط امروز می‌طلبد وحدت و هم افزایی ملی داشته باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، محمدناصر نیکبخت در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه اگر مدیری دارای برنامه نباشد دچار روزمرگـی می‌شود، تصریح کرد: فرماندار می‌تواند با درخواست برنامه سالانه از مدیران ،عملکرد نهادها را کنترل کند.

وی اضافه کرد: راه آهن، کنار گذر، اتوبان، طرح‌های اقتصادی بخش خصوصی و دیگر فعالیت‌ها باعث شده سال گذشته در اسدآباد ۲ هزار و ۵۳۰ اشتغال جدید ایجاد شود.

استاندار همدان با بیان اینکه سه مساله توسعه، تولید و اشتغال مهمترین خواسته من از فرمانداراست، عنوان کرد: همه اقشار برای ما مهم هستند و حرف همه را نیز باید بشنویم اما مهمتر از همه کار است.

وی با اشاره به اینکه فرماندار نباید وارد حاشیه‌ها شود، تصریح کرد: همه خواسته رهبرانقلاب و رییس جمهور کار است و اگر قدمی دراین راه برنداریم این یعنی حاشیه.

نیکبخت همچنین با بیان اینکه امام جمعه اسدآباد درخواست افتتاح پروژه‌ها را دارند، افزود: این موضوع نشان دهنده این است که اسدآباد از شهرستان‌های موفق است.

وی در خصوص سرمایه گذاری دیار سیدجمال نیز گفت: نماینده مردم اسدآباد در مجلس برای ایجاد مراکزاشتغال چند سرمایه گذار به بنده معرفی کرده است.

استاندار همدان همچنین به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: شرایط امروز می‌طلبد همبستگی، وحدت و انسجام و هم افزایی ملی را مدنظر داشته باشیم.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین افشاری، کریم حمیدوند سکان فرمانداری اسدآباد را به عهده گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات