خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه کارگاه های کشوری تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد سازمان جوانان هلال احمر در تبریز، گفت: در بحث آسیب های اجتماعی و معضل اعتیاد از جوانان غفلت شده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۱۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی  اظهار داشت: امید آفرینی در میان جوانان با هموار کردن  زمینه تحقق  4چهار اصل مهم تحصیل، اشتغال، ازدواج و مسکن میسرخواهد بود که به علت غفلت از این اصول ما شاهد گسترش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در میان جوانان هستیم.

وی افزود: به علت حساسیت موضوع جوانان، اخیرا بحث تفکیک سازمان جوانان از وزارت ورزش و جوانان در دستور کار دولت و مجلس قرار گرفته است.

غفلت از نیازهای اساسی جوانان؛ بروز آسیب های اجتماعی و اعتیاد

سعیدی با اشاره به هزینه سنگین درمان معتادان گفت: هزینه درمان معتادان در کشور بسیار سنگین بوده و نتایج مطلوبی در پی نداشته است و باید برای گرفتن نتیجه، هزینه های درمان را بطرف پیشگیری سوق دهیم  که در این صورت بسیاری از معضلات رفع خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تجلیل از زحمات نیروهای جمعیت هلال احمر در حوادث و بحران ها بیان کرد: یکی از اصول مهم اسلام عدم غفلت از انسان ها و مسلمانان است که در این خصوص جوانان هلال احمر به این امر مهم در مقاطع مختلف جامعه عمل پوشانده اند.

ارسال نظرات