امام جمعه موقت شهرستان بهاباد در همایش رهروان مطهر ویژه شهدای فرهنگی شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و شهدای فرهنگی گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی محفوظ مانده و به عنوان سرمشق و چراغ راه برای مسلمانان جهان در آمده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۲۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت السلام محمد علی اخوان امام جمعه موقت بهاباد با بیان اینکه اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا را مدیون خون شهدا و ایثارگران اعلام کرد و اظهارداشت: نابودی داعش از سوی رزمندگان جبهه مقاومت پیروزی بزرگی است.
امام جمعه موقت بهاباد تمامی داشته‌های کنونی انقلاب اسلامی را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست و افزود: به یمن ایثارگری شهیدان و صبر و پایمردی خانواده‌های شریف آنها، اکنون امنیت و اقتدار کامل در کشور پایدار است و جمهوری اسلامی به عنوان یک نقطه ثقل امنیت، اتحاد و نقش آفرین در جهان مورد توجه افکار عمومی قرار دارد.
رئیس حوزه علمیه بهاباد با اشاره به اینکه شهدا با بندگی خدا و با راه روشن انتخاب شده خود به این مقام نایل شده‌اند، افزود: استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی ۴ اصل پایدار انقلاب سرافراز و پر افتخار ما است که به واسطه خون شهدا، قرآن و عترت و با اعتقادات مقدسمان به دست آمده است وما باید پاسدار و حافظ ارزش‌ها وخون شهدا باشیم.
اخوان با بیان اینکه شهدای فرهنگی نقش به سزائی دردوران دفاع مقدس چه در سنگر مدرسه و چه درسنگردفاع ۸ ساله داشتند گفت:: نقش شهداء و ایثارگری آنان در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر است و ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم آنان است.
وی بر ضرورت حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: همه ما باید از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پاسداری کنیم.
اجرای سرود، قرائت شعر، اجرای تئاتر و خاطره گوئی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
همایش رهروان مطهر ویژه شهدای فرهنگی شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه موقت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس آموزش وپرورش و جمعی از مسئولان و خانواده‌های شاهد درسالن جتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی برگزارشد.
شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس ۱۵۶ لاله گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی نموده است که از این تعداد ۴ نفراز شهدا معلم بودند.

ارسال نظرات