وزیر اطلاعات با بیان اینکه در حکومت اسلامی همه چیز باید در خدمت مردم قرار گیرد گفت: پیدا کردن راهکاری جایگزین زندان و حبس برای بدهکاران بانکی ضروری است.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۳۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان یزد که به منظور انجام تکریم و معارفه مدیران کل اداره اطلاعات این استان در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد، برقراری امنیت، بازیابی جایگاه دین و بقاء و دوام ساختار حکومت را در گروی ادای حقوق و اجرای عدالت دانست و اظهار داشت: در اسلام، ارزش و آبرو انسان‌ها از کعبه نیز بالاتر است و باید در حفظ و حیثیت و آبروی افراد تلاش کرد.

وزیر اطلاعات بر حفظ امنیت فیزیکی و روانی در جامعه تأکید کرد و گفت: در جامعه‌ای که احساس امنیت و شادابی نباشد، برکتی وجود ندارد بلکه مردم باید انگیزه فعالیت و تلاش در سایه امنیت پایدار همراه با سرور و شادمانی داشته باشند تا به رشد و پیشرفت در همه بخش‌ها دست یابند.

وی خطاب به مسئولان استانی گفت: جامعه در صورت وجود امنیت و آرامش به شکوفایی می‌ر‌سد لذا باید با هر آنچه موجب سلب آرامش و نشاط می‌شود، مقابله کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در حکومت اسلامی همه چیز باید در خدمت مردم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی باید به‌گونه‌ای به مردم خدمت گذاری کرد که از مسئولان رضایت داشته باشند و با شکر نعمت از امانتی که به مدیران و مسئولان واگذار شده است، صیانت کنند.

وی ملاک عملکرد وزارت اطلاعات را رضایت الهی و سپردن بار امانت مسئولیت به خادمان واقعی ملت دانست و گفت: رفع اختلافات، اصلاح امور و قرار نگرفتن در مسائل حزبی و جناحی سرلوحه اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

علوی بر تحکیم و انسجام وحدت در جامعه تأکید و تصریح کرد: باید در خدمت مردم و وحدت جامعه بود تا سطح رضایت مردم از مسئولان ارتقاء یابد و در سایه آرامش و امنیت پایدار، مشکلات و کاستی‌ها رفع شود.

وی اقدامات سلبی و دستگیری را آخرین راهکار در نظام حکومت اسلامی اعلام کرد و گفت: وزارت اطلاعات با تدابیر علمی و هم‌افزایی مشکلات را با کمترین هزینه رفع می‌کند تا دلدادگی مردم به نظام حفظ شود.

وزیر اطلاعات اعتمادآفرینی و اطمینان‌بخشی برای رسیدن به آینده درخشان را لازمه اقدامات و فعالیت در جامعه دانست و افزود: انسجام و پیوند مردم مانع زیاده‌خواهی دشمنان خواهد بود.

علوی به موضع‌گیری جدید ترامپ اشاره و اظهار کرد: سست عهدی و پیمان‌شکنی یک‌طرفه رئیس جمهور آمریکا در طول تاریخ بشریت مورد تائید نبوده و نیست و در انقلاب شکوهمند اسلامی روز به روز بر قدرت، وحدت و شوکت افزوده خواهد شد تا پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب الزمان (عج) برسد.

وزیر اطلاعات در ادامه به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: باید در برابر کارآفرینان دست ادب به سینه گذاشت و از سرمایه‌گذاران برای ایجاد تولید در داخل کشور حمایت کرد.

وی افزود: هر گونه اقدام که موجب تزلزل سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود باید به عنوان مسئله‌ای امنیتی با آن برخورد کرد چرا که موجب فرار سرمایه و بروز مشکلات اقتصادی در کشور خواهد شد.

علوی پیدا کردن راهکاری جایگزین زندان و حبس برای بدهکاران بانکی را ضروری خواند و اظهار کرد: در کنار سلامت اقتصادی باید به صورت مشفقانه و دلسوزانه با متخلفان اقتصادی برخورد کرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به وجود امنیت بی‌بدیل در کشور که به همت همه دستگاه‌ها به وجود آمده است، عنوان کرد: همه قوا در برابر دشمن به عنوان ید واحده هستند و برای مردم مشکل‌گشا خواهند بود.

وی در پایان نیز از عملکرد مدیرکل اطلاعات استان یزد تقدیر و مدیرکل جدید اطلاعات استان را معرفی کرد.
ارسال نظرات