مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از قرآن به عنوان بهترین راهنمای زندگی انسان یاد کرد و گفت: باید قرآن را از مهجوریت خارج کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۴۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمين محمد صالحی با اشاره به روند برگزاری مرحله شهرستانی چهل و يكمين دوره از مسابقات قرآن و معارف كه در محل سالن اجتماعات اداره اوقاف شهرستان كرج در حال برگزاری است، اظهار كرد: با توجه به اهمیت مسابقات قرآنی هماهنگی لازم چه در بخش بانوان و چه در حوزه آقایان انجام شده و در حال حاضر نیز مسابقه با روند رضایت‌بخشی در حال برگزاری است.

قرآن‌ کریم بهترین راهنمای زندگی انسان‌ها است


وی افزود: این دوره از مسابقات به مدت پنج روز در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ پنج جز قرآن‌کریم، قرائت تحقیق، ‌قرائت ترتیل، دعاخوانی و اذان (ویژه آقایان) برگزار می‌شود.


این مسئول بیان کرد: مهم‌ترین هدف از برگزای مسابقات قرآنی، وارد کردن قرآن و آموزه‌های دینی به زندگی اجتماعی مردم است به گونه‌ای که معیار زندگی افراد جامعه قرآن باشد. 


صالحی با تاکید براینکه باید قرآن را از مهجوریت خارج کنیم، گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم با پوشش خوب، مناسبات را برای انجام این رسالت بزرگ فرهنگی کمک کنند. 


مديركل اوقاف و امور خيريه استان البرز در رابطه با راهکارهای ارتقای معرفت قرآنی در جامعه، گفت: به منظور ارتقای معرفت قرآنی در جامعه، مقدماتی مورد نیاز است که یکی از آن‌ها قرائت قرآن توسط افراد است . 


صالحی يادآور شد: فعالان قرآنی با بهره‌گیری صحیح از قرآن ابتدا خود را نجات دهند و اگر موفق بودند از دیگران دستگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها