خبرهای داغ:
در آیینی از مربيان برتر عقيدتي سياسي تیپ 12 قائم (عج) سمنان با اهدا جوايز تقدير به عمل آمد.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۷۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، از مربيان برتر عقيدتي سياسي تیپ 12 قائم (عج) سمنان در آیینی با اهدا جوايز تقدير به عمل آمد.

كارشناس امور مذهبي حجت الاسلام و المسلمين رستميان در جمع رزمندگان تيپ12قائم(عج)  در اين مراسم كه مناسبت هفته معلم برگزار شد با اشاره به اهميت موضوع تربيت؛ در اسلام شهيد مطهري را يكي از بزرگ پرچم داران اين عرصه خواند .

وي تصريح كرد : علامه شهيد مطهري نقطه عطفي در تفكر ديني بود علامه شهيد مطهري با ادراك درست از اسلام؛آثاري ارزشمند از خود به يادگار گذاشت .

حجت الاسلام رستميان با اشاره به موضوع نفاق از صدر اسلام تا كنون خاطر نشان كرد: اسلام عزيز در اثر وجود عناصر بعضن منافق كه خود را از بدنه اسلام مي دانستند هزينه هاي زيادي را متحمل شد كه شهادت استاد مطهري نيز بدست همين عناصر به ظاهر مسلمان صورت گرفت.

اين كارشناس مذهبي در ادامه افزود: نفاق به عنوان يك آفت، هراز چند گاهي ظاهر مي شود گاهي بصورت خفيف و گاهي در قالب يك تهديد بزرگ.

ايشان با اشاره به برنامه هاي دشمن در ايجاد شكاف بين مردم گفت:دشمن بر موج نفاق سوار گشته و آن كاري كه خود نميتواند انجام دهد توسط بعضي از افراد  همان جامعه انجام مي دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها