دیدار و تجلیل معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان از خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی

معاون ستاد ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی دیدار و از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۷۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، این دیدار که با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل صورت گرفت؛ محمدمهدی تندگویان گفت: هیچ زمانی افتخار و نشان لیاقت و شجاعت شهدا و خانواده هایشان کم رنگ نخواهد شد.
وی افزود: شهدای مدافع حرم نسل دوم شهدای انقلاب هستند که ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند و با این کارشان نگذاشتند که خون شهدای هست سال دفاع مقدس پایمال شود.
معاون ستاد ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ایران همیشه آمادگی این را دارد که مردمش برای خاک و ناموسشان خون بدهند و از جان و مالشان که همان خاک میهن می‌باشد دفاع کنند و برای هیچ زمان این هدف و آرمان از بین نخواهد رفت و نسل‌ها این هدف را ادامه خواهند داد.
تندگویان اضافه کرد: شهدا افتخار ایران هستند و افتخار می‌کنیم به اینکه ما از نسل شهدایی هستیم که حتی نگذاشتند ذره‌ای از خاک کشورمان به تاراج برود. در هیچ زمانی از افتخار و نشان لیاقت و شجاعت شهدا و خانواده هایشان کم نخواهد شد، امروزه شهدا با نثار خونشان به ما درس شجاعت و عزت و غرور دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار