جهانسوز در مراسم نخستین جشنواره طرح ملی همگام با کشاورز:

طرح ملی «بسیج همگام با کشاورز» برای کشاورزی پایدار با بازدهی بالاست

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی گفت: توام بسیار بالای بخش علمی عملیاتی در سازمان بسیج مهندسین کشاورزی وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۱۶۴۸۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر جهانسوز مسئول بسیج مهندسین کشاوزی در مراسم نخستین جشنواره طرح ملی همگام با کشاورز گفت: طرح همگام با بسیج در سال 92 در سازمان  بسیج به همت سردار نقدی رئیس سابق سازمان بسیج به تصویب رسید.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی با بیان این که هدف از این طرح ایجاد کشاورزی پایدار با بازدهی بالاست، افزود: توام بسیار بالای بخش علمی عملیاتی در سازمان بسیج مهندسین صنعتی وجود دارد.

جهانسوز یادآور شد: این طرح بسیار با برکت بود و ما طی این سال‌ها کتاب‌های علمی کاربردی بسیاری را تهیه کردیم. مطالب این کتاب‌ها کاملا مربوط به کشور خودمان است و توسط محققین سازمان بسیج جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: تا الان 15 کتاب منتشر شده است و تا پایان سال به 30 نسخه خواهد رسید. تقویم زراعی برای محصولات کشاورزی و تولید سامانه نرم افزار برای کشاورزان به همراه آموزش‌های لازم از دیگر اقدامات بسیج است.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی تاکید کرد: آموزش‌های علمی و تاسیس 3 پژوهشگر مجازی از دیگر اقدمات این سازمان در این طرح بود.

جهانسوز با بیان اینکه دستگاه‌های مختلفی از طرح ما استقبال کردند، اظهار کرد: بررسی‌ها نشان داد با 2 میلیارد تومان هزینه که داشتیم کشاورزان حدود 20 میلیارد تومان بهروری داشته‌اند و این به معنای موفقیت طرح است.

ارسال نظرات