رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج گفت : در اقدامی خداپسندانه بانوی واقف خیراندیش سهم زمین مشاعی خود را وقف درمان بیماران کرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۵۱۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین حسین مهدیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج گفت : بانوی واقف با وقف زمینش در شهرستان کرج عواید آن را صرف هزینه های رسیدگی به امور درمان بیماران اسکلیوز ( کجی ستون فقرات ) کرد.

بانوی خیراندیش البرزی زمین خود را وقف درمان بیماران کرد


وی اظهار داشت: برای سودرسانی و خدمت به مردم نیز راه‌های زیادی وجود دارد اما در بین همه کارها، باید جستجو کرد و ضروری‌ترین نیازها را پیدا کرد که در بین تمام راه های خدمت به همنوعان، خدمت و تلاش در عرصه سلامتی و تندرستی و کمک به بیماران از ارزش و اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.


این مسئول بیان کرد: اگر در جستجوی کارهای بزرگ، تاثیرگذار و ماندگار باشیم، لاجرم به وقف خواهیم رسید که کاری بس بزرگ ماندگار و خداپسندانه است.


مهدیان با بیان اینکه وقف میراثی ماندگار است، تصریح کرد: نیک اندیشی، خیرخواهی، صفا و مروت واقف را می توان در صفحه تاریخ ثبت کرد تا همگان از کار خوب او بهره ببرند و به خوبی او را یاد کنند؛ وقف هم نام و هم کار خوب انسان را باهم حفظ می کند.


وی اضافه کرد: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته در این شهرستان بیشتر وقف‌ها باید در زمینه رسیدگی به امور بهداشت و درمان و فرهنگی انجام شود.


مهدیان خاطرنشان کرد: واقفان به طور سنتی علاقمند به مدرسه سازی و مسجدسازی و... بودند که البته این روند امروزه تغییر کرده و باید ظرفیت های فردی و جمعی به گونه ای مدیریت شود که به نحو احسنت از آن بهره گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها