خبرهای داغ:
صبح امروز انجام شد:

بازدید اساتید بسیجی دانشگاه آزاد گنبدکاووس از شرکت دانش بنیان نور دارو

استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس از شرکت دانش بنیان نور دارو بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۱۶۵۴۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، در این بازدید که با همکاری مرکز رشد و معاونت پژوهش و فناوری واحد گنبدکاووس برگزار شد، حجت‌الاسلام علیرضا صفری مدیر کانون بسیج اساتید این واحد دانشگاهی هدف از این بازدید را آشنایی استادان با محصولات شرکت و چگونگی فرآوری و شناخت مشکلات و کمک و هم فکری برای حل آنها عنوان کرد.

در این بازدید مقرر شد با حضور مدیرعامل و مسئولان بخش تحقیق و توسعه شرکت و استادان هیأت علمی واحد گنبدکاووس و کانون بسیج اساتید، برای برقراری ارتباط بیشتر و رفع نیازهای فناورانه و نیز استفاده از ظرفیت نخبگان نشستی برگزار شود.

گفتنی است شرکت نور دارو سال 1395 برای نخستین بار اقدام به پرورش و تولید محصولات جلبک دریایی، اسپیرولینا پلاتنسیس کرده است. پرورش و تولید محصولات جلبک اسپیرولینا با روش کشت انحصاری و مخصوص شرکت نوردارو و کاملا بومی سازی شده است. اسپیرولینا جلبک دریایی از خانواده جلبک‌های سبز آبی است که با توجه به خصوصیات این جلبک و فواید فوق العاده بیشمار آن در صنعت داروسازی و صنایع غذایی برای مصرف انسان، دام و طیور و آبزیان، این مکمل غذایی در تمام دنیا مخصوصا اروپا به صورت قرص و پودر مصرف می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها