خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان:

کشورهای اروپایی همه دنباله‌رو امریکا هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان اذعان کرد؛ امریکا هیچ تضمینی را نسبت به توافق‌نامه برجام قبول نکرده و خروج امریکا از برجام همان دنباله‌ی وعده‌های پوچ همیشگی‌اش بود.
کد خبر: ۹۰۱۶۵۵۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

حجت‌الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون خروج امریکا از برجام اظهار کرد: امریکا بار دیگر همچون تمام قرارددهایی در خصوص برداشتن تحریم‌ها و مسائل بانکی بسته بود به قرارداد خود پایبند نبوده و از برجام خارج شد.
وی تصریح کرد: امریکا هیچ تضمینی را نسبت به توافق‌نامه برجام قبول نکرده و خروج امریکا از برجام همان دنباله‌ی وعده‌های پوچ همیشگی‌اش بود.
این مسئول با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد: در صورت ادامه برجام با کشورهای اروپایی حتما می‌بایست از آن‌ها تضمین گرفت چراکه کشورهای اروپایی نیز هرگز قابل اعتماد نبوده و درصورت نبودن تضمین همانطور که امریکا بدون هیچ تضمین و محدودیتی از برجام خارج شد انها نیز خارج خواهند شد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تاکستان ادامه داد: خروج بدون هیچ محدودیت امریکا از برجام نشان داد که هیچ تضمینی برای خروج امریکا از برجام وجود نداشت و امروز هم در صورت نبود تضمین برای ماندن در برجام علاوه بر امریکا سایر کشورها نیز به راحتی می‌توانند از آن خارج شوند.
صادقی در ادامه با اشاره به ادامه روند مذاکره با کشورهای اروپایی تشریح کرد: کشورهای اروپایی همه دنباله‌رو امریکا هستند و اگر امروز هنوز در برجام باقی مانده‌اند یقینا به دنبال منافع خود از برجام هستند و هرگز دلشان برای ما نمی‌سوزد.
وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند به اروپایی‌ها اعتمادی نیست ان‌ها کشورهایی همچون انگلیس هستند که با سیاست " تفرقه بینداز، حکومت کن" حکومت می‌کنند.
این مسئول در خاتمه متذکر شد: کشورهای اروپایی همچون امریکا تنها به دنبال منافع خود از برجام هستند و اگر میخواستند تعهدات خود را در برجام عملی کنند در چند سال اخیر بدان عمل می‌کردند لذا باید بسیار هوشیار بود.
۱۰۰۵/ ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار