خبرهای داغ:
مدیر توزیع برق شاهرود مطرح کرد:

شاهرود، تابستان و احتمال خاموشی

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با اشاره به احتمال خاموشی تابستانه در این شهرستان گفت: تعطیلی ادارات به کاهش مصرف برق کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۰۱۶۵۸۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد یوسفی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود با حضور نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود اظهار داشت: مردم ایران چند برابر متوسط جهانی برق مصرف می‌کنند و ۷۱ مگاوات مصرف برق در شاهرود است.
یوسفی افزود: از ساعت ۱۲ تا ۱۶ بعدازظهر مکانیزم برق را شاهد هستیم و در اوایل شب، افزایش سه درصدی تعداد مشترکان متوسط برق رخ می‌دهد که در سال اخیر به هشت درصد رسیده است.
وی تصریح کرد: امسال هم همین انتظار را در تابستان داغ داریم و خود را برای جلوگیری از اعمال خاموشی آماده می‌کنیم.
مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود ادامه داد: تعطیلی ادارات می‌تواند کمک کند؛ اما مشکلات دیگر را نمی‌توان نادیده گرفت. ادارات می‌توانند در کاهش ۱۰ درصدی برق با اقدامات کوچک و ابلاغ شده برای گذر از اوج تابستان ۹۷ خصوصاً اداراتی که از کولر گازی استفاده می‌کنند، کمک‌کننده باشند.
یوسفی بیان کرد: اگر مصرف برق ادارات فقط ۱۰ درصد کاهش یابد، از ساخت نیروگاه‌های جدید خودداری می‌کنیم.
وی تصریح کرد: ذخیره پشت سد‌ها ۶ درصد کاهش یافته است و باید در محیط کار توجه کرد تا بتوانیم تابستان را با کم‌ترین خاموشی پشت سر بگذاریم.
فرماندار شهرستان شاهرود هم در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته کار و کارگر به همت خدمت‌گزاران اقتصاد مقاومتی گفت: دست کارگران را با تأسی از پیامبر اسلام (ص) می‌بوسیم و هفته معلم را هم گرامی می‌داریم.
سیدمحمد هاشمی افزود: پیروزی حزب‌الله لبنان در انتخابات و محکوم کردن بدعهد‌های آمریکا که نباید به او اعتماد کرد، نکته بعدی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها