مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اشکذر:
حجت الاسلام مکرم با بیان اینکه وظیفه دفاع از ارزش‌ها بر دوش همه آحاد جامعه است و این وظیفه برای همه یکسان نیست، تاکید کرد: این نبرد به فرماندهی نیاز دارد و فرماندهان عرصه دفاع و مقابله و مبارزه با جنگ نرم دشمن مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی هستند.
کد خبر: ۹۰۱۶۶۱۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اشکذر در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی در سپاه وبسیج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای راه حق و فضیلت بویژه استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم و عقیدتی سیاسی اظهار داشت: بالا بردن معنویت و اعتقاد در بسیج و سپاه از نمود بیشتری برخوردار است چرا که سپاه مولد انقلاب اسلامی است و همین سپاه به فرموده امام خمینی (ره) " اگر سپاه نبود کشور نبود" محافظ انقلاب و دستاورد‌های آن می‌باشد.
مکرم گفت:  با تهاجم‌های گوناگون امروز دشمن علیه انقلاب، و اعتقادات دینی مربیان و هادیان با تلاش و تحقیق خود به این پشتیبانی‌ها اکتفا نکرده و با مسلح شدن به معارف الهی و به روز شدن خود پاسخگوی هستند.
وی با بیان اینکه وظیفه دفاع از ارزش‌ها بر دوش همه آحاد جامعه است و این وظیفه برای همه یکسان نیست، تاکید کرد: این نبرد به فرماندهی نیاز دارد و فرماندهان عرصه دفاع و مقابله و مبارزه با جنگ نرم دشمن مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی هستند.
ارسال نظرات