خبرهای داغ:
برنامه نشست خبری روز بسیج سازندگی این ناحیه با حضور تعدادی از خبرنگاران شهرستان فریدن در محل اتاق جلسات فرماندهی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۰۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدن، برنامه نشست خبری روز بسیج سازندگی این ناحیه با حضور تعدادی از خبرنگاران شهرستان فریدن در محل اتاق جلسات فرماندهی برگزار گردید.

در این نشست که به مناسبت روز بسیج سازندگی و با محوریت برانمه های این قرارگاه برگزار گردید، مسئول قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه گفت: در سال گذشته با اجرای اردوهای جهادی و طرح هجرت در سطح شهرستان داران و برخی شهرستان های همجوار به همت خواهران و برادران بسیجی این شهرستان نسبت به پیشبرد اهداف و وظایف و ماموریت های این قرارگاه در سطح منطقه اقدام گردید.
محمد جعفری افزود: اهداف اصلی این قرارگاه محرومیت زدایی و توسعه اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید و نیروی داخلی، اشتغال زایی و... می باشد که بحمد الله ضمن همکاری و عقد توافقنامه با دوائر و ارگان هایی مثل اداره جهاد سازندگی، آموزشگاه فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی(ره) و... و همچنین نظر لطف و مساعد فرماندهی و مسئول قرارگاه سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) و حضور پر شور جهادگران و استقبال مخاطبین خاص این عرصه ها سالی پر از موفقیت را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم سال جدید هم بهتر از قبل باشد.
جعفری خاطر نشان کرد: برگزاری همایش هایی مثل الگوی کشت در شهرستان، برگزاری کلاس های مهارت آموزی در آموزشگاه فنی و حرفه ای، اعطای تسهیلات اشتغال زایی بیشتر در عرصه های کشاورزی و دامداری و تاکید بر نقش بسیج سازندگی در تولید و کمک به بازاریابی منطقه از جمله عوامل موثر دیگر بر موفقیت های این قرارگاه بوده است.
جعفری در پایان نخبگاه جامعه و با نگاه ویژه تر بسیجیان عزیز را همکاران اصلی و مردمی این قرارگاه معرفی کرد و اذعان داشت بدون همکاری این افراد دستیابی به موفقیت غیر ممکن است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار