ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در خصوص محکومیت اقدام خصمانه اخیر رژیم مستکبر آمریکا در خروج از تعهد بین المللی بر جام بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۲۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبر نگار بسیج از نیکشهر، ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در خصوص محکومیت اقدام خصمانه اخیر رژیم مستکبر آمریکا در خروج از تعهد بین المللی بر جام بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
دام خصمانه اخیر رژیم مستکبر آمریکا در خروج از تعهد بین المللی بر جام و ادبیات اهانت آمیز رئیس جمهور هتاک آمریکا در مقابل ملت غیور و بزرگ ایران نمونه بارز دیگری از جنایات و دشمنی‌های دولت بدعهد آمریکا را آشکار نمود.

امروز ملت‌های جهان می‌دانند ایران و ایرانی مفتخر است که انقلاب اسلامی ایران، شکل برپایه یک نهضت دینی والهی با پیامی جهانی است، پیامی سرشار از عدالت خواهی و ظلم ستیزی که با رسیدن به گوش تمام آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان، نور امید وحیات را در دلهایشان روشن کرده است.

تاریخ گواهی می‌دهد، چهل سال است که دشمنی و توطئه‌های استکبار جهانی همان خشم و کینه آن‌ها در مبارزه با نظام جمهوری اسلامی است، بر جام گرچه یک توافق کامل و پر منفعت برای ایران نبود، لیکن تکرار بدعهدی آمریکا تجربه تاریخی ما را مستحکمتر نمود، تجربه‌ای که موید این واقعیت است که نباید با دشمنان و بدعهدان پشت میز مذاکره نشست و دست دوستی داد، امروز ملت و دولت ما به خوبی می‌داند، آنچه که برای سیاست خارجی از همه مهمتر و حیاتی‌تر است پاسداری از عزت و ارزش‌های اسلامی و انقلاب است و ما صریحا اعلام می‌کنیم با افتخار مقابل استکبار ایستاده ایم.

ما پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با صراحت اعلام می‌کنیم مسائل دفاعی، توان موشکی و وضعیت هسته‌ای کشور ما هیچ ارتباطی به جنگ طلبان و جنایتکاران مدعی صلح و دوستی ندارد و مسئولین با اقتدا و تکیه برتخصص نیرو‌های جوان راه پیشرفت و توانمندی راادامه خواهند داد. ان شاا...

روابط عمومی وتبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر
ارسال نظرات