مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در دومین مجامع انتخابات استانی جوانان:

مرحله‌ی عبور از قومیت‌ها در انتخابات فرا رسیده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: مرحله‌ی عبور از قومیت‌ها و تعصب‌های کور کورانه در انتخابات‌ها فرارسیده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۲۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، صارم رضایی در دومین دوره انتخابات استانی مجامع دبیران کانون های دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر لرستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها نیاز است به شایستگی و لیاقت افراد توجه کنیم.

وی افزود: انتظار داریم در انتخابات ها افرادی موفق به اخذ بیشترین آرا شوند که از توانمندی بالایی برخوردار باشند و به دنبال توسعه همه جانبه در برنامه ها باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: اگر به دنبال توسعه هستیم باید از قومیت گرایی عبور کنیم و تعصب های کور کورانه را نیز کنار بگذاریم چرا که یکی از راه هایی که می‌تواند استان لرستان را نیز از وضعیت موجود ارتقا دهد توجه به همین مقوله است.

وی افزود: کاندیدایی که در نهایت از سوی مجامع کانون های دانشجویی و جوانان انتخاب می‌شوند باید دارای برنامه باشند و توانمندی دفاع ارائه و پیگیری آن‌ها را نیز داشته باشند.

رضایی اظهار کرد: یکی از اهداف مجامع کانون های دانشجویی و جوانان استفاده از توان و ظرفیت جوانان و همچنین بهره مندی از مدیریت و حضور آنان در تصمیم‌گیری‌ها است که انتظار داریم با فعالیت مداوم آنها و نشان دادن ظرفیت خود به این خواسته دست یابیم.

ارسال نظرات