فرمانده ناحیه ثارالله خاطر نشان کرد: امروز هنر است که ما لباس سبز پاسداری را پوشیده ایم وهم از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنیم وهم درکوچه و محله و در سراسر جامعه وجهان سپاه وبسیج حضور فعال دارد.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۴۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد درجمع کارکنان ناحیه ثارالله به در مورد سپاه ونقش پاسداران درپیش برد اهداف بلند انقلاب اسلامی درکشور و جهان به سخنرانی پرداخت.
دهقان در این جلسه اظهار داشت:سپاه مثل کوه استواری است که دفاع می‌کند از نظام مقدس انقلاب اسلامی، وما باید بدانیم با همه مشکلات فرهنگی، اقتصادی واجتماعی که درجامعه وجود دارد این میثاق نامه را امضا کردیم وتعهد دادیم که از این نظام مقدس پاسداری وحراست کنیم.
وی در ادامه افزود:وقتی که ما این لباس سبز مقدس را پوشیده ایم با ید سرزنش هاو تهمت‌ها را به جان بخریم واگر غیر از این باشد باید در پاسداری مان شک کنیم و در حال حاضر درست است که ما بعضی مشکلات داریم، ولی اصل واساس سپاه تشکیل شده است برای حفظ دستا ورد‌های انقلاب اسلامی وبا همه مشکلات خانوادگی و نظامی، سپاه تشکیل شده برای وقتی که نیاز باشد و دفاع کند از انقلاب اسلامی.
فرمانده ناحیه ثارالله درپایان خاطر نشان کرد: امروز هنر است که لباس سبز پاسداری را پوشیده ایم وهم از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنیم وهم درکوچه ومحله ودرسراسر جامعه وجهان سپاه وبسیج حضور فعال دارد وهر جا که لازم باشد مثل زلزله کرما نشاه کمک کار دولت بوده وهست وامروز بسیاری از پروژه‌ها وطرح‌ها که افتتاح می‌شود توسط سپاه انجام شده است و این نیست جز با روحیه جهادی وبسیجی وایثارگری.
ارسال نظرات