مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد:
سئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد به اهمیت نقش معلمان و مربیان عقیدتی اشاره کرد و گفت: پرورش عالی روح بدست معلمان و مربیان عقیدتی است.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۵۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام گلقندشتی در برنامه عقیدتی سیاسی در جمع پایوران و نیروهای وظیفه سپاه ناحیه میثم مشهد در تمجیداز مقام شامخ مربّی و معلّم به شاخصه زندگی اباعبدالله علیه السلام اشاره کرد و بیان داشت: با نگاهی در زندگی اباعبدالله در دعای عرفه، عبادت و بنده خدابودن و استفاده حداکثری از زندگی‌اش در بندگی خدادیده می‌شود، در این دعای شریف یک بند آن ممتاز است (ماذا وَجَد مَن فَقَدکَ وَ مَا الَّذی فَقَدَ مَن وَجَدَک) کسی که تو را از دست داده، چه به دست آورد؟ و کسی که تو را پیدا کرد، چه از دست داده است؟

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد افزود: ثروت و شهرت و مقام و رسیدن به هر گونه آمال و آرزو‌ها و پیروزی بر عوامل مزاحم، همه این ها، برای ما با اهمیت است، چه فداکاری‌ها و جانبازی‌ها که در راه وصول به آنها نکردیم، بای دتوجه داشته باشیم که هر یک از این‌ها می‌تواند عمر گرانبهای ما را در خود مستهلک بسازد و از طرفی در حدود اعتدال و قانونی برای زندگانی فردی و دسته جمعی ما، ضرورت یا شبه ضرورت دارند. حال چه کنیم؟ به دلیل آن که روح با عظمت ما نباید به این امور مشغول شود، زندگی را به باطل بگذرانیم و عوامل مزاحم انسانی و طبیعی، طومار زندگی ما را در هم نوردد؟ یا برای موفقیت در زندگی و ادامه حیثیت فردی و اجتماعی، در تحصیل و تنظیم آن امور بکوشیم؟

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خروج از این محاصره و تناقض‌ها و کوشش برای تحصیل زندگی منظم و پرورش عالی روح بدست معلمان و مربیان عقیدتی است، کسی که غیر از تو را عوض از تو گرفت، مایوس گشت و کسی که غیر از تو را از موجودات جستجو نمود، خسارت برد.

در پایان مراسم ازسرهنگ دوم پاسدارمحمدمدرسی فرمانده  ناحیه میثم و سربازان و مربی‌های نمونه این ناحیه تجلیل به عمل آمد و متقابلاً فرماندهی از زحمات وافر حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی و معاونت‌های مربوطه تقدیر و تشکر و لوحی به رسم یادبوداهداکرد.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها