سید ساجد یعقوبی
مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: دلایل واقعی دشمنی آمریکا با ایران ماهیت اسلام زنده، اسلام پویا و مبارز و دفاع کننده در برابر مظلومان است و این ماهیت اسلام است و تا مادامی که این ماهیت در ما وجود دارد، آمریکا با ما صلح نخواهد کرد
کد خبر: ۹۰۱۶۷۶۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

علت اصلی دشمنی آمریکا با ایران اسلام پویا و مبارز و دفاع در برابر مظلومان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام حمید واحدیزاده در جمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: کاملا هویداست که دشمنی‌های آمریکا نه تنها به خاطر مسائل هسته‌ای نیست بلکه با تحلیل دقیق به ماهیت ضداستکباری نظام اسلامی ایران بر می‌گردد و این ننگی بزرگ برای آمریکاست.

وی افزود: کشورهای اروپایی حاضر در برجام استقلال واقعی ندارند و هم‌اکنون برگشت آنی چرخه هسته‌ای کشور به وضعیت سابق مطالبه عمومی جامعه است که در حقیقت ما پیروز میدانیم و کسی که فکر می‌کند برنده شده در حقیقت باخته است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: امروز حرکت سخیف سردمدار نظام سیاسی دنیا و به اعتراف خود آنها قلدر دنیا و تمام کسانی که به تحلیل دقیق عملکرد استکبار به خصوص عملکردهای کشوری که بدون پیشینه تاریخی تنها با استفاده از فرصت جنگ جهانی دوم به قلدری و حاکمیت در جهان روی آورده اند پوشیده نیست.

واحدیزاده بیان کرد: دلایل واقعی دشمنی آمریکا با ایران ماهیت اسلام زنده، اسلام پویا و مبارز و دفاع کننده در برابر مظلومان است و این ماهیت اسلام است و تا مادامی که این ماهیت در ما وجود دارد، آمریکا با ما صلح نخواهد کرد و یا حداقل به آن شکلی که ما می‌خواهیم دست نخواهد زد.

وی اظهار کرد: ماهیت این دو نظام با هم فرق دارد چرا که نظام آمریکا، نظام سلطه گری است در حالی که نظام ما عدم سلطه‌پذیری است و تا زمانی که این ماهیت با رهبری داهیانه، عالمانه و پیامبر گونه ولایت عظمای فقاهت همراه است، این خیال خام است که این چند کشور با کدخدایی به نام آمریکا بتواند به مقابله با ایران اسلامی دست پیدا کند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: آمریکا تنها به دنبال دوشیدن است و اعتراف کرده است که عربستان را تاجایی که نفت دارد خواهد دوشید و بعد از آن، آنها را به سر خود رها خواهد کرد تا هر چه بلا است بر سر این کشور بیاید.

واحدیزاده از آگاهی بخشی و ایجاد موج بیداری اسلامی در جهان به عنوان عامل بعدی دشمنی آمریکا با ایران است و آن چیزی که امام مد نظر داشت این بود که انقلاب ما مقدمه‌ساز انقلاب بزرگ آقا امام زمان(عج) است.

ارسال نظرات