رئیس بنیاد مسکن شعبه دیلم گفت: در راستای رفع محرومیت زدایی بیش از 1 میلیارد و 58 میلیون تومان وام بلاعضو برای واحدهای مسکونی نیمه تمام پرداخت شده است که در حال حاضر بخش قابل توجهی از آنها به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۰۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

پرداخت 1 میلیارد و 58 میلیون ریال وام بلاعوض برای ساخت مسکن در دیلم/ پروژه 60 واحدی دیلم در حال ساخت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد رستگار رئیس بنیاد مسکن شعبه دیلم با اشاره به تسهیلات بازسازی و بهسازی مسکن روستایی و شهری دیلم، گفت: اقدامتی در راستای مقاوم سازی خانه های روستایی و شهری انجام شده است که کارشناسان از همه مراحل ساخت و ساز بازدیدهای تخصصی انجام می دهند.

رستگار اظهار کرد: در هر بار کارشناسی از واحد های مسکونی شهری و روستایی اگر تخلفی توسط پیمانکاران انجام شود با آنها برابر ضوابط برخورد و باید مراحلی که مورد تخلف قرار گرفته است با هزینه پیمانکار تخریب و دوباره بازسازی شود.

رئیس بنیاد مسکن شعبه دیلم افزود: در راستای رفع محرومیت زدایی بیش از 1 میلیارد و 58 میلیون تومان وام بلاعضو برای واحدهای مسکونی نیمه تمام پرداخت شده است که در حال حاضر بخش قابل توجهی از آنها به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از واحدهای مسکونی شهری و روستایی نیاز به تعمیر و بازساز داشته اند در قالب تسهیلات قرض الحسنه مهر بیش از 500 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

رستگار در خصوص پروژه 60 واحدی دیلم، ابراز کرد: در سال 95 در حوزه شهری پروژه 60 واحدی مسکن در شهرستان دیلم زده شد که پیشرفت فیزیکی 50 درصدی داشته است و این پروژه همچنان در حال ساخت است.

رئیس بنیاد مسکن شعبه دیلم تصریح کرد: در راستای تکمیل پروژه 60واحد شهری شهرستان دیلم تا کنون 20 میلیارد و 400 میلیون ریال وام از سوی بانک مسکن پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در قالب طرح تسهیلات بهسازی 18 میلیارد و 400 میلیون ریال برای بازسازی مسکن روستایی در سال گذشته به بیش از 92 متقاضی در شهرستان دیلم پرداخت شده است./ انتهای پیام

منبع: پایگاه خبری تحلیلی سپاس

ارسال نظرات