مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خواف گفت: در سال جدید دو کارگاه جوراب‌بافی و خیاطی با ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری، برای ۲۴ نفر ایجاد اشتغال کردیم.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۰۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
 فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  به اهم فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه خواف اشاره کرد و افزود: با راه‌اندازی دو کارگاه تابلوفرش برای خواهران با سرمایه ۲۰۰ میلیون ریال اشتغال مستقیم برای ۲۰ نفر و با راه‌اندازی کارگاه کیف دوزی برای برادران با سرمایه ۲۰۰ میلیون ریال اشتغال مستقیم برای ۶ نفر ایجاد کردیم.
 
وی بیان داشت: در سال جدید نیز ۲ کارگاه جوراب بافی و خیاطی با ۳۰۰ میلیون  تومان سرمایه‌گذاری برای 24 نفر ایجاد اشتغال کردیم.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خواف، اعطای تسهیلات اشتغال کمیته ۳ جانبه و اشتغال مستقیم برای ۲۷ نفر در عرصه‌های گاوداری،گوسفندداری و نگهداری شترمرغ از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی برشمرد.
 
وی در ادامه از ساخت و تعمیر ۴ مسجد،  لایرویی و احیای ۶ قنات، مرمت و احداث بیش از ۱۰۰ خانه محروم،  احداث ۵۰ دستگاه حمام و سرویس بهداشتی و اهدای ۷۹۰۰ بسته فرهنگی آموزشی در بین دانش آموزان و اهدای ۴۱۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها