خبرهای داغ:
خانواده‌های شهدای عضو گروه‌های جهادی استان اصفهان در مراسم اختتامیه دوره اعتلای گروه‌های جهادی این استان تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۰۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، دوره دو روزه اعتلای گروه‌های جهادی استان اصفهان بعدازظهر روز گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) و جانشین قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا (ع)، ۵۰۰ نفر از مسئولان گروه‌های جهادی استان اصفهان و خانواده شهدای جهادگر در اردوگاه فرهنگی، تربیتی شهدای درچه به کار خود پایان داد.

در این مراسم با اهدا لوح سپاس از خانواده شهید حرم سید یحیی براتی، شهید جواد محمدی و شهید سید محمدعلی شاهزیدی تجلیل شد.

پدر شهید سید محمدعلی شاهزیدی در این مراسم با اشاره به فعالیت و حضور فرزند شهیدش در اردو‌های جهادی در منطقه پشت کوه فریدون شهر در سال ۱۳۸۵ اظهار داشت: شما جهادگران باید این راه ادامه دهید و بدون ریا و به دور از مادیات تلاش کنید؛ اگر همه کار‌ها شفاف و بی ریا انجام می‌شد، مشکلات کنونی وجود نداشت.

پسرم به پوشیدن لباس سپاه افتخار می‌کرد

همچنین مادر شهید سید یحیی براتی در این مراسم گفت: از ابتدا، شهید شدن هدف سید یحیی بود؛ می‌گفت: چرا به من اجازه ندادید در جنگ ایران و عراق از میهنم دفاع کنم؟ من هم در پاسخش می‌گفتم: سن و سال تو کم بود و حتی در شناسنامه خود دست برد، اما اجازه ندادند به جبهه برود.

وی افزود: زمانی که لباس مقدس سپاه را پوشید، خیلی خوشحال شد و به آن افتخار می‌کرد، همیشه می‌گفت: مادر، خدا را شکر که من به اسلام خدمت می‌کنم؛ زمانی که می‌خواست به سوریه برود، پدرش بیمار بود و در بیمارستان الزهراء اصفهان بستری بود به او گفتم اجازه بده برادرانت از پیاده روی اربعین حسینی بازگردند بعد برو که او در جواب من گفت: اگر می‌توانی جواب حضرت زهرا (س) را بدهی من نمی‌روم و من هم او را به خدا سپردم.

مادر شهید سید یحیی براتی ادامه داد: ۱۶ روز پس از رفتنش، پدرش عمل جراحی انجام داد، شهید که شد، جمعی می‌خواستند در بیمارستان خبر شهادت سید یحیی را به پدرش بدهند دکتر اجازه نمی‌داد که این خبر را به پدرش برسانند، اما در نهایت پدرش با ویلچر، به دیدن پسرش آمد.

وی با بیان اینکه سید یحیی گفته است هر کس به یاد من است، صلوات بفرستد، گفت: خدا را شکر که بچه‌ام به هدفش رسید، افتخار می‌کنیم این چنین فرزندی داشیم و در راه خدا دادیم.

به گزارش تسنیم شهید احمد قاسمی، محسن حججی، سید یحیی براتی، جواد محمدی و سید محمدعلی شاهزیدی از شهدای جهادگر استان اصفهان هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها