خبرهای داغ:
مدیر بحران شهرداری قم از برگزاری سومین مانور آموزشی خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران مناطق و خانواده‌های آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۴۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
برگزاری سومین مانور آموزشی خانوادگی زندگی در شرایط اضطراری در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اکبر رحیمی با اشاره به برگزاری سلسله مانور‌های آموزشی زندگی در شرایط اضطراری در قم برای خانواده‌های کارکنان شهرداری، اظهار کرد: سومین مانور آموزشی زندگی در شرایط اضطراری ویژه اعضای ستاد مدیریت بحران مناطق و خانواده‌های آن‌ها در بوستان علوی برگزار شد.

مدیر بحران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این مانور ۵۸ خانواده زیر پوشش قرار گرفتند که مباحثی در زمینه کمک‌های اولیه و آموزش اطفای حریق به صورت تئوری به آن‌ها آموزش داده شد و سپس خارج از ساختمان با حضور خانواده‌ها و فرزندان آموزش اطفای حریق عملی و چادرزنی ارائه شد.
رحیمی با اشاره به دیگر آموزش‌های ارائه شده، گفت: کارگاه ویژه نقاشی برای کودکان و نوجوانان نیز برگزار شد و کارگاه ترافیک به منظور ارائه مسائل ترافیکی از دیگر مباحث آموزشی بود.
وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های این کارمندان باید به این آگاهی برسند که در صورت وقوع اتفاقات ممکن است از یکدیگر جدا شوند بنابراین باید توانایی‌ها و مهارت‌هایی در حوزه‌های کمک‌های اولیه، آتش‌نشانی و چادرزنی را بیاموزند.
مدیر بحران شهرداری قم با بیان اینکه سلسله مانور‌های خانوادگی زندگی در شرایط اضطرار برای عموم شهروندان در دستور کار است، گفت: این مانور‌ها در ماه رمضان یا پس از این ماه برگزار می‌شود که شامل آموزش‌های چادرزنی و کمک‌های اولیه به شرکت‌کنندگان و آموزش‌های متناسب با شرایط هر منطقه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها