خبرهای داغ:
با کسب دو عنوان برتر رقم خورد

درخشش دانشجویان قمی در نخستین جشنواره ملی پویانمایی

دو دانشجوی قمی در نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران در بخش دانشجویی با کسب دیپلم افتخار عنوان بهترین اثر اولی را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۴۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه پورعبدالحسینی و منصوره ملکی جهان از دانشجویان استان قم تندیس و دیپلم افتخار نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران در بخش دانشجویی برای «یه توپ دارم قلقلیه» عنوان بهترین اثر اولی را کسب کردند.

درخشش دانشجویان قمی در نخستین جشنواره ملی پویانمایی

فاطمه پورعبدالحسینی در این خصوص به خبرنگاران گفت: در مقطع کاردانی در رشته گرافیک و در مقطع کارشناسی در رشته کارگردانی انیمیشن تحصیل کردم. با منصوره ملکی جهان علاقه‌مند بودیم اثر تولیدی خود را به جشنواره پویانمایی برسانیم و این اثر چندین بار ویرایش شد تا به جشنواره پویانمایی ارسال شد.

وی با بیان اینکه «یه توپ دارم قلقلیه» همان شعر قدیمی است که از دوران کودکی با آن آشنا بودیم گفت: وفا وفایی روی این شعر کار کرد و به حدود ۵۰ بیت رساند به طوری که با خواندن شعر تصویر آن در ذهن شکل می‌گرفت.

برگزیده جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران خاطرنشان کرد: تهیه کننده، کارگردان، تصویرگر، استوری برد، استوری ریل و انیمیت این کار را بنده و منصوره ملکی جهان برعهده داشتیم و دکوپاژ توسط منصوره ملکی جهان، زهرا صفاری و بنده انجام داده شد و محمد خلج به عنوان سرپرست انیمیت بود.

وی عنوان کرد: شعر از وفا وفایی، موسیقی از رضا احسان‌پور و خواننده سبحان اناری است. لازم است از سعید سروش (گائینی) و استاد بهنام برنجی به عنوان راهنمای اثر تشکر کنم.

پورعبدالحسینی با بیان اینکه یک سال برای تولید این اثر زمان صرف شده است گفت: این اثر سه دقیقه و ۳۵ ثانیه است و شبانه‌روز روی این اثر کار شد و تصویرسازی و رنگ‌آمیزی آن دستی است به همین دلیل مورد استقبال واقع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار