خبرهای داغ:
مشاور نظامی فرمانده کل قوا گفت: قدرت نظامی ایران بر نیروی انسانی متکی است و نیروی نظامی کشورمان بر ایمان و توکل به خدا تکیه کرده است اما در مقابل دشمن تنها به تجهیزات نظامی تکیه کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۴۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
قدرت نظامی ایران بر ایمان و توکل به خدا تکیه دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر سرتیپ ناصر آراسته در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که در مسجد امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد اظهار داشت: اگر ارزش و اهمیت شهیدان را بدانیم دشمن نمی‌تواند به دین و ایمان ما چشم داشته باشد.

وی افزود: در مدت ۵ هزار سال ۱۴ هزار جنگ رخ داده است و ۴ میلیارد تلفات انسانی داشته است، در صد سال ۳۲۰ جنگ رخ داده است که ۲۵۰ میلیون انسان جان خود را از دست دادند هر چه به قرن بیستم نزدیک می‌شویم با توجه به اینکه تکنولوژی و تمدن شکوفاتر شده، اما معنویت از بین رفته است.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه هیچ خون‌ریزی در جهان وجود ندارد مگر غرب در آن نقش داشته باشد، گفت: از ۳۲۰ جنگ دوسوم جنگ‌ها در غرب و یک سوم در شرق روی داده است و از یک سوم جنگ شرق نیز غرب نقش داشته است که با دسیسه و برنامه اهداف خود را دنبال کرده است.

امیر سرتیپ آراسته با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه کشورمان تصریح کرد: امروز دولت آمریکا که دروغگوترین دولت تاریخ است خواستار راستایی آزمایی ایران می‌شود و مدعی می‌شود ایران دروغ می‌گوید، آمریکا در ۱۵۱ کشور عضو سازمان ملل ۲۷۰ پایگاه و در آلمان بیش از ۲۰ ایستگاه و پایگاه دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا تلاش می‌کند دانش هسته‌ای و موشکی و هوا و فضا را از کشورمان بگیرد، عنوان کرد: آمریکا دارای زرادخانه‌های تاکتیکی است که در لشکر‌ها مستقر است که این فرمانده لشکر‌ها انسان‌های جانی و آدم کش هستند.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه شهید حججی‌ها سر دادند تا عزت و افتخار کشورمان پابرجا بماند، افزود: موگرینی در سخنانی گفته است که از رئیس جمهور ایران تضمین گرفته‌ام که اگر آمریکا برجام را ترک کرد ایران باید در برجام باقی بماند حتی اینکه تحریم‌ها پابرجا باشد و خروج ایران سبب تخریب برجام می‌شود.

امیر سرتیپ آراسته با اشاره به برنامه‌های آمریکا علیه ملت ایران تصریح کرد: آمریکا تلاش می‌کند تا کشورمان وابستگی فنی و علمی به خارج داشته باشد و در این زمینه در مسیر اقتدار ملی سنگ اندازی می‌کند و همچنین شبکه‌های جاسوسی را نیز ساماندهی می‌کند.

وی بیان کرد: تقویت لیبرال‌ها و غرب گرایان در ایران و همچنین باج گیری از دولت‌های عربی و تقویت اقتصاد اروپا از جمله برنامه‌های دولت آمریکااست که اهداف خود را براساس آن دنبال می‌کند.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا گفت: آمریکا به دنیا گفت: ملت ایران دروغگو است و، چون دروغگو هستند باید برای آن‌ها راستی آزمایی گذاشته شود، معاون سابق خزانه داری آمریکا گفت که از طریق fatf به همه تراکنش‌های ایران دست پیدا می‌کنیم، در زمینه برجام شکایت هرطرف باید به خود برجام ارائه شود و ما باید از آمریکا به اروپا شکایت کنیم یعنی از ظالم به ظالم شکایت شود و این موضوع بی معنی است.

امیر سرتیپ آراسته با بیان اینکه غرب‌زدگان داخلی سربازان پیاده نظام آمریکا هستند و هر جایی که به دشمن لبخند زده شد دچار مشکل و ضعف شدیم، تصریح کرد: آمریکا با برجام تلاش کرد این موضوع را به دنیا القا کند که ایران یک کشور سلطه گر است و باید آن را مهار کنیم، در زمینه فرهنگ سند ۲۰۳۰ و در اقتصاد تشدید تحریم‌ها مورد تاکید آمریکا است تا مردم شورش کنند و نظام ساقط شود.

وی با بیان اینکه در هر جا که غرب گرایان و نفوذی‌ها و لیبرال‌ها ریاست نداشتند بیشترین پیشرفت‌های علمی به دست آمد، بیان کرد: در سپاه و ارتش و بسیج و نیروی انتظامی و در جا‌هایی که نوک تحریم بودند بیشترین پیشرفت‌های علمی و قدرت و اقتدار حاصل شد، موشک‌های نیروی هوایی سپاه حاصل قدرت و توجه به توانمندی‌های داخلی و ایمان به خدا است.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا گفت: قدرت نظامی ایران بر نیروی انسانی متکی است و نیروی نظامی کشورمان بر ایمان و توکل به خدا تکیه کرده است، اما در مقابل دشمن تنها به تجهیزات نظامی تکیه کرده است.

امیر سرتیپ آراسته تصریح کرد: عزت و افتخار کشورمان رایگان به دست نیامده است بلکه به دلیل وجود رهبری شجاع است که به خوبی توانسته کشتی انقلاب اسلامی را هدایت کند.
ارسال نظرات