به همت معاونت بهداشت و درمان سپاه ناحیه تربت حیدریه، کارگاه آموزشی بهداشت روان ویژه سربازان وظیفه در این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۵۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرگردپاسدار علی خسروی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در خراسان رضوی؛ اظهارکرد: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه، ارتقای سطح بهداشت روان سربازان وظیفه در جهت پیشگیری از عوارض سنگین بیماری‌های روانی در این قشر بود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت روان در سربازان وظیفه افزود: پس از مشورت و هماهنگی با مدیران دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در خصوص انتخاب اساتید مجرب و خوب لذا آقای مقدسیان کارشناس ارشد روانشناسی بالینی که خود از کارکنان دانشگاه نیز می‌باشد انتخاب شده و بعنوان استاد و مشاور در این کارگاه شرکت نمود.

خسروی نژاد با توجه به شرکت تعداد ۴۰ نفر از سربازان وظیفه شاغل در سپاه ناحیه تربت حیدریه در این کارگاه، ابراز امیدواری نمود تا اثرات مثبت اینگونه جلسات به روشنی در آن‌ها مشاهده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت سطح سلامت کارکنان و بخصوص سربازان وظیفه در مجموعه سپاه و بسیج، لذا برنامه‌های آموزشی متعددی در طی سال جاری ان شاءالله ویژه این قشر عظیم برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها