خبرهای داغ:
بیانیه دانشگاه فرهنگیان قم در پاسخ به خروج آمریکا از برجام:

ایالات متحده باید منتظر پاسخ سخت و کوبنده جوانان نسل احمدی روشن ها و محسن حججی ها باشد

در پاسخ به خروج آمریکا از قرارداد برجام، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قم بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۹۰۱۶۸۶۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
ایالات متحده باید منتظر پاسخ سخت و کوبنده جوانان نسل احمدی روشن ها و محسن حججی ها باشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پاسخ به خروج آمریکا از قرارداد برجام، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قم بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به این شرح می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
پس از گذشت سه سال امروز نتیجه آزمون ایالات متحده در برنامه جامع اقدام مشترک اعلام شد و کما فی السابق این مهره شکست خورده جهان، چهره خود را برای جامعه بین المللی نمایان کرد.
آمریکا آنروزی چهره واقعی خود را به جامعه جهانی نشان داد که با شجره خبیثه ملعونه آل سعود بر سر قیمت موشک و سلاح برای حمله به مردم یمن و سوریه چانه زنی می‌کرد تا در کشور‌های مسلمان نسل کشی به راه بی اندازد.
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن محکوم کردن اقدام بی خردانه آمریکا در خصوص خروج از برجام، نکات زیر را مورد تاکید قرار می‌دهد:
۱-جمهوری اسلامی ایران مطابق با کلام الهی که می‌فرماید:یا اَیُهَا الذینَ آمَنُوا اَوفُوا بِالعُقود تا آخرین لحظه بر عهدی که بسته بود ماند و به تمام بند‌های قرارداد، جامه عمل پوشاند، این دولت آمریکا بود که از روی استیصال در برابر ایران نقض عهد کرد و با رفتاری دوگانه خواستار مذاکره مجدد بر روی معاهده‌ای معتبر شد و زمانی که دید خواسته نا به جایش محقق نمی‌شود آن را از سر خود باز کرد.
۲-اگر آمریکا از امروز برجام را قبول ندارد، لازم است که بگوییم مردم ایران نه تنها در تیر ماه سال ۹۴ بلکه از همان اوایل انقلاب این کشور کذاب را قبول نداشته اند و همیشه شعارشان مرگ بر آن بوده و خواهد بود.
۳-بی شک مبارزه امروز دانشجویان و نیرو‌های انقلابی جوان سخت‌تر و شکننده‌تر از گذشته می‌شود و ایالات متحده باید منتظر پاسخ سخت و کوبنده از سمت جوانانی که از نسل احمدی روشن‌ها و محسن حججی‌ها هستند باشد.
۴-به حول و قوه الهی و استعانت از امام زمان (عج) رژیم صهیونیستی و آل سعود کودک کش، به عنوان عوامل برهم زننده تعهدات بین المللی سیلی محکمی از ملت ایران خواهند خورد.
۵-دشمن و تمامی متحدانش بدانند که عهد و پیمان دانشجویی، در مبارزه با استکبار جهانی بیش از پیش پا برجاست و جمهوری اسلامی ایران با استظهار و پشتیبانی قاطبه ملت همیشه سربلند، با وحدت، پاسخی مقتدرانه و مقتضی با شرایط به این اقدام خصمانه خواهد داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار