خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان:
نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان اظهار داشت:دشمن به این نتیجه رسیده است که شاید بتواند با تخریب و تضعیف نهاد های حاکمیتی و انقلابی همچون سپاه ، شورای نگهبان و قوه قضائیه ایمان مردم به انقلاب اسلامی را سست کند و انقلاب را از مردم بگیرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۷۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام والمسلمین سلمان پور ؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گمیشان  در خصوص نفوذ سیاسی و امنیتی دشمن ،تخریب و تضعیف نهاد های حاکمیتی و انقلابی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دشمنی قدرت های استبداد با نظام اسلامی، دشمن به این نتیجه رسیده است که شاید بتواند با تخریب و تضعیف نهاد های حاکمیتی و انقلابی همچون سپاه ، شورای نگهبان و قوه قضائیه ایمان مردم به انقلاب اسلامی را سست کند و انقلاب را از مردم بگیرد.

 سلمان پور افزود: نکته ی مهم آن است که غرب میکوشد تا چنان وانمود کند که در دوره صلح و نبود جنگ دیگر نیازی به سپاه نیست. حال آن که اولا جنگ دشمنان با ملت ایران و نظام اسلامی پس از جنگ هشت ساله به پایان نرسیده است و آن ها هر روز با ابزاری جدید کشور را مورد هجوم قرار میدهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان اظهار داشت: همچنین بر اساس ماهیت درونی سپاه که در اصل 150 قانون اساسی آمده است، ماهیت سپاه پاسداران محصور در امور نظامی نیست بلکه در تمامی مسائلی است که مربوط به حفظ نظام مقدس انقلاب اسلامی و دستاورد های آن در زمینه های مختلف سیاسی ، امنیتی ، اقتصادی ، فرهنگی و... می شود.

وی در پایان گفت: دشمن ممکن است از ما تعریف و به ما خوش آمد گویی کند و حتی از در مذاکره و صلح و سازش درآید تا مارا دچار غفلت کند اما نباید هیچگاه با حسن ظن به دشمن نگاه کرد ، بلکه باید با سوء ظن و بی اعتمادی و با احتیاط با او پیش رفت.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها