در آخرین روزهای ماه شعبان، فراخوان بسیجیان گردان کوثر شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۰۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان گفت: در این فراخوان یک روزه، سرحلقه های صالحین و خواهران بسیجی فعال پایگاه های تابعه، در محل حسینیه الزهرا (سلام الله علیها ) ناحیه فارسان گردهم آمدند.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی افزود: این فراخوانی در قالب حلقه ی شجره ی طیبه ی صالحین ، با هدف سازماندهی و همچنین ارتقای سطح آگاهی بسیجیان در زمینه های بصیرتی، عقیدتی، دفاعی و مسائل پیرامون سبک زندگی اسلامی برگزار شد.

یزدانی ادامه داد: برگزاری کارگاه های توجیهی با عنوان سبک زندگی اسلامی و افزایش جمعیت، کارگاه حفاظت اطلاعات و کارگاه اسلحه شنا سی از جمله برنامه هایی بود که در راستای مهارت آموزی خواهران بسیجی گردان کوثر فارسان در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد:بسیجیان شرکت کننده در این فراخوانی، برای مقابله با تهدیدات فراروی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام ماموریت های بسیج اعلام آمادگی کردند.

وی، گفت: خواهران بسیجی شهرستان فارسان با تأکید بر ضرورت حضور بسیجیان در سنگر دفاع از ارزش های اسلامی، ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه را وظیفه آحاد دلسوزان کشور و انقلاب عنوان کردند.

ارسال نظرات