خبرهای داغ:
حجت الاسلام ابوترابی در قزوین:

شلیک حتی یک موشک اسرائیل بدون جواب نخواهد ماند

حجت الاسلام ابوترابی در قزوین گفت: گذشت آن روز که صهیونیست‌ها، دنیای عرب را در ۶ روز فتح کردند، یک موشک صهیونیستی بدون جواب نخواهد ماند.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۲۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، ظهر امروز(دوشنبه) در آئین نکوداشت مقام معلم در ورزشگاه الغدیر قزوین اظهار کرد: آموزگاران زمینه ساز تربیت و فرهنگ جامعه هستند؛ شرکت مسئولین مختلف در این مراسم برای این است که بگوییم همیشه معلم و مقام معلمی برای ما مسئولین حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: دانش آموزان قبل از این که با علم معلم سرکار داشته باشند با ادب متانت و نظم معلمان آشنا می‌شوند.
این مقام مسئول اذعان کرد: ما اگر می‌خواهیم دانش در کشور ارتقا پیدا کند باید تلاش کنیم معلمین ما از لحاظ علمی در بالاترین سطح قرار بگیرند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید زمینه‌های مختلف را برای بالا بردن سطح دانش معلمین فراهم کنیم، گفت: معلمان باید در سطح جهانی و آموزشی حرف اول را در دنیا بزنند.
وی اذعان کرد: معلمان باید تجارب آموزشی خود را در اختیار مسئولین و مدیران آموزش و پرورش قرار دهند تا از لحاظ علمی بتوانیم مراحل پیشرفت را هرچه زودتر طی کنیم.
ابوترابی فرد افزود: معلم علاوه بر تسلط بر زمینه‌های علمی باید در زمینه‌های فرهنگی و راه زندگی نیز آگاهی بالایی داشته باشد، معلمین ابتدایی به مراتب کار سخت تری نسبت به سایر مقاطع را دارند، زیرا این عزیزان زمینه ساز و پایه گذار شخصیت فرد هستند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه معلمان باید همواره در زمینه‌های مختلف پیشرو باشند، گفت: منزلت علمی و آموزشی دینی باید ارتقا پیدا کند تا شخصبت معلم همواره حفظ شود، مبادا مسائل سیاسی و حاشیه ای ملاک انتخاب قرار بگیرد، راه برای ارتقای منزلت اجتماعی معلمان فراهم می‌شود.
وی تصریح کرد: هرگاه مشاهده کردید دو قشر در جامعه دارای جایگاه بالایی هستند، بدانید جامعه در حال پیشرفت است اولین قشر معلمین هستند به عنوان تربیت دهنده و آموزش دهنده اقشار مختلف جامعه و دومین قشر پلیس‌ به عنوان تامین کننده امنیت جامعه است.
این مقام مسئول عنوان کرد: ایران عزیز ما زمانی به جایگاه بالایی در جهان دست پیدا می‌کند که زمینه‌های مختلف را برای این عزیزان فراهم کند و این جایگاه تحقق نمی‌یابد مگر اینکه برنامه ریزی‌های مختلف را برای این عزیزان به نحو احسنت انجام شود.
سوءمدیریت در کشور عامل بی عدالتی شده است
وی با اشاره به زیرپاگذاشتن برجام توسط کشور امریکا افزود: کشور امریکا حتی حاضر نیست به تعهداتی که داده است عمل کند؛ کشور ایران همواره جایگاه ویژه ای در جهان داشته است و تمامی کشورهای منطقه زیر زورگویی‌های نمادین امریکا سر خم کرده اند؛ اما کشور ایران هیچوقت زیر بار زورگویی‌های این کشور در منطقه نرفته است.
ابوترابی فرد اذعان کرد: گذشت آن روز که صهیونیست‌ها، دنیای عرب را در ۶ روز فتح کردند، یک موشک صهیونیستی بدون جواب نخواهد ماند.
وی تاکید کرد: امروز ایران در منطقه تنها نیست کشورهایی همانند عراق، لبنان، سوریه و فلسطین در کنار کشور ایران در منطقه قرار دارند؛ این موضوع امریکا را عصبانی کرده است؛ زیرا شاهد این هستند که جامعه اسلامی همواره در حال پیشرفت است.
امام جمعه موقت تهران افزود: ما در آغاز راه هستیم و این راه با آموزش و پرورش و تعهدشان به اسلام و آموزش‌های اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: باید هزینه‌های کشور مدیریت شود و هزینه‌ها با درآمدهای واقعی یکی باشد تا فرزندان شما احساس امنیت شغلی و رفاه داشته باشند.
این مقام مسئول اذعان کرد: به دلیل سوءمدیریت بین درآمد و هزینه‌هاست که مردم از لحاظ رفاهی به مشکل برخورده اند؛ این فاصله‌های حقوقی نماد بی عدالتی است؛ چرا با افزایش حقوق‌هایی که باید تعدیل بشود این شکاف طبقاتی را زیاد می‌کنید.
منبع: صبح قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار