فیلمبرداری فیلم داستانی «سایه‌های خیال» با موضوع شهدای گمنام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۶۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

به گزارش‌ خبرگزاری  بسیج از آذربایجان شرقی، فیلم «سایه‌های خیال» به نویسندگی‌ کارگردانی و تهیه‌کنندگی امیررضا وهابی ساخته می‌شود که سودابه عبدالعظیم‌زاده بازیگر، وحیده نصیری مشاور کارگردان، علی پنجه‌ای تصویربردار و تدوین‌گر، بابک اسماعیل‌زاده عکاس و دستیار کارگردان و اصغر قلی‌زاده مدیر تولید فیلم داستانی «سایه‌های خیال» را بر عهده دارند.

فیلم سایه‌های خیال با موضوع خانوادگی درباره مسائل مربوط به خانواده‌های معظم شاهد به خصوص فرزندان شهدای گمنام است.

وهابی هنرمند ارسبارانی کسب جایزه بهترین فیلم در بخش سینمای صامت از جشنواره سی‌ینا در ایتالیا برای فیلم مردی مزرعه‌ای، کسب جایزه بهترین فیلم در چهارمین دوره جشنواره دانشجویی کشور با فیلم مقصد، کسب جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم‌های داستانی دانشکده صدا و سیما با فیلم مردی مزرعه‌ای، برنده عنوان فیلم برتر در جشنواره فیلم خاص با فیلم بن‌بست، انتخاب فیلم مقصد و حضور آن در بخش مسابقه از طرف جشنواره ابرهاوزن در آلمان، کسب جایزه نخست بازیگری مرد در جشنواره تئاتر کشور، حضور در جشنواره سراسری مدرسه عشق و کسب رتبه سوم فیلم‌نامه نویسی را در کارنامه خود دارد.

 امیررضا وهابی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی فیلم و تلویزیون از دانشکده صدا و سیما است که در سریال‌ها، فیلم‌های سینمایی و تله فیلم‌های مختلفی را به رشته تحریر در آورده است.

ارسال نظرات