در ستاد هماهنگی سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) شهرستان شفت بر لزوم تبیین اندیشه امام در جامعه و تلاش و کوشش مضاعف در جهت امیدآفرینی تاکید شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۹۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شفت، عصر امروز نشست هماهنگی ستاد سوم خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) شفت در سالن میرزایی شفتی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان شفت در این نشست با اشاره به سوم خرداد و سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد اظهار کرد: گرامی داشتن ایام‌الله‌های ذکرشده در تقویم جمهوری اسلامی به نحو احسنت ضرورت دارد.

محمدرضا محسنی بر لزوم تبیین اندیشه و تفکر بنیان‌گذار نظام مقدس اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: اندیشه‌ها و تفکرات امام خمینی (ره) تشکیل‌دهنده ساختار و چارچوب نظام مقدس اسلامی که باید آن را به نسل آینده انتقال دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی باید در راستای تبیین اندیشه‌ها و تفکرات امام و انقلاب و انتقال آن به نسل جوان جامعه و مقابله با توطئه‌های دشمنان گام بردارند گفت: دشمنان برای خدشه واردکردن به فرهنگ، باورها و اندیشه‌ها جوانان انقلابی هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند که باید بیشتر در این حوزه کار و تلاش شود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دشمنان ایجاد فاصله بین مردم، حاکمیت و مسئولان است گفت: مسئولان باید در شرایط امروز با ایجاد فضای امید، کار و تلاش جهادی در حوزه‌های مختلف گام بردارند و جامعه را امیدوار کنند.

در ابتدای این نشست نیز فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به موضوع برجام اظهار کرد: آمریکا به فرموده امام از ابتدا قابل‌اعتماد نبود و تلاش برای سلطه گری آمریکا بر همگان آشکارشده است.

سرهنگ شهرام قاسمی یکی از اهداف آمریکا در خروج از برجام را فشار اقتصادی و سیاسی بر نظام و ایجاد اختلاف و شکاف میان مردم و مسئولان دانست و افزود: وحدت یکی از ارکان مهم در کشور است که اگر در آن خدشه‌ای وارد شود اروپا با ایالات‌متحده آمریکا همسو و هم‌نظر می‌شود.

وی با اشاره به توانمند شدن ایران پس از خروج آمریکا از برجام گفت: آمریکا با خروج از برجام و فشار بر ایران در تلاش است تا قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی را ساقط کند.

فرمانده سپاه شفت با اشاره به سالروز سوم خرداد بیان کرد: خاطره گویی در بین دانش آموزان، دیدار با خانواده‌های شهدا و عطرافشانی مزارشان از مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان شفت در سوم خرداد خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات