خبرهای داغ:
آئين تودیع و معارفه فرمانده يگان حفاظت هواپيمايي فرودگاههاي استان گلستان با حضور فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای کشور و مسئولین فرودگاهی استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۱۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مراسم تکریم فرمانده سابق یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاههای استان گلستان و معارفه فرمانده جدید این یگان، با حضور سردار موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای کشور، مدیر کل فرودگاههای استان، مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و کارکنان اداره کل فرودگاههای استان گلستان، سپاه حفاظت و پلیس فرودگاههای استان در فرودگاه گرگان برگزار شد.

در این مراسم "رامین آذری" مدیر کل فرودگاههای استان گلستان، "سرهنگ فرهادی" را انسانی والا ، با اخلاق و باتجربه توصیف کرد و گفت: درایت و تدبیر ایشان در انجام امور و ماموریت های کاری، تعامل، همکاری و همراهی وی با مجموعه فرودگاههای استان مثال زدنی است.

وی ضمن تقدیر از زحمات متعهدانه و دلسوزانه فرهادی، وجود وی را مایه برکت مجموعه دانست و ضمن تبریک به فرماندهان ارشد سپاه در انتخاب سرهنگ اسلامی عنوان کرد: فقدان حضور فرمانده پیشین، با انتخاب "سرهنگ اسلامی" جبران می شود و با شناختی که از خصوصیات اخلاقی و روحیات فرمانده جدید دارم، یقین دارم ایشان نیز دنباله رو راه "سرهنگ فرهادی" خواهند بود و در این زمینه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

همچنین در ادامه مراسم "سردار صفرعلی موسوی" فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای کشور در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت و حساسیت کار سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: تلاش ها و زحمات "فرهادی" در این زمینه ستودنی و قابل تحسین است.

وی همچنین اسلامی را جوانی باتجربه و کارآمد توصیف کرده و اظهار امیدواری کرد: با شناختی که وی از فرودگاههای استان دارد، بتواند در انجام امور و وظایف محوله به خوبی عمل کند.

گفتنی است؛ "صادق فرهادی" به مدت 9 سال عهده دار مسئولیت سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای استان بود که به افتخار بازنشستگی نائل و سرهنگ اسلامی که مسئولیت هایی همچون جانشین فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاههای استان گلستان و فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه شاهرود را در کارنامه کاری خود دارد، عهده دار مسئولیت فرماندهی سپاه حفاظت فرودگاههای استان گلستان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها