مسئول دفتر حوزه نمایندگی سپاه ناحیه خرم‌آباد:

خارج شدن آمریکا از برجام نمونه تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب

مسئول دفتر حوزه نمایندگی سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: درصحنه دشمن از راه‌های گوناگون تلاش به ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارد که نمونه آن خارج شدن آمریکا از برجام بود.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۱۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی پاکدامن مسئول دفتر حوزه نمایندگی سپاه ناحیه خرم‌آباد در مراسم تکریم و معارفه رابط نمایندگی حوزه صدیقه کبری (س) برگزار شد. اظهار داشت: شاهوردی مسئول تأیید و نظارت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سال گذشته با تلاش فراوان عملکرد حوزه به‌خوبی نمایش داد.

وی به ترغیب بسیجیان در ادامه دادن راه امام، شهدا و پیروی از ولی‌فقیه را خواستار شد و عنوان کرد: درصحنه دشمن از راه‌های گوناگون تلاش به ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارد که نمونه آن خارج شدن آمریکا از برجام بود.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی سپاه ناحیه خرم‌آباد دراین‌بین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بافرهنگیان تصریح کرد: مطالبی درباره خروج آمریکا از برجام و عهدشکنی این کشور و قابل‌اعتماد نبودن آمریکا و حتی کشورهای اروپایی مطرح کردند.

 وی خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان در عرصه مختلف و حمایت از شعار سال به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی تا بدین‌وسیله از کار و کارگر ایرانی حمایت کنند و محتاج به بیگانگان نباشیم و در این راه مسئولین و ملت ایران با همدلی و متحد بودن می‌توانند مشکلات را از میان بردارند به امید آن روز که پرچم این کشور به دست صاحب اصلی‌اش آقا امام زمان (عج) برسد.

خبرنگار خانم فاطمه شریفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار