مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان:

تشکل‌های دانشجویی فرصتی خوب در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن

مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: تشکل‌های دانشجویی فرصتی خوب در فضای جنگ نرم هستند و حمایت از تشکل‌های دانشجویی آن‌هم درزمانی که دشمن با دسیسه‌های مختلف سعی در انحراف دانشجویان دارد، بسیار بااهمیت است.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۱۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد بابیان اینکه طی مدت هفت سال خدمت در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان سعی کردم با حوزه علمیه در ارتباط باشم، افزود: گاهی به بهانه حضور در کلاس‌های حوزه علمیه و گاهی با دعوت از اساتید حوزه سعی در برقراری ارتباط داشتم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه خود می‌دانستم نقش نمایندگی حوزه علمیه را در دانشگاه لرستان به نحو مطلوبی ایفا نمایم خاطرنشان کرد: حضور درصدها برنامه مستقیم و غیرمستقیم صداوسیما استان داشته‌ام و این کار را وظیفه طلبه‌گی خود می‌دانستم که نقشی در اجتماع داشته و بابیان مسائل اخلاقی اندکی از آموخته‌های خود را پس دهم.

حسینی با ابراز اینکه همواره احترام عملی به‌تمامی تفکرات سیاسی داشتم، گفت: هیچ‌گاه اجازه ندادم سلیقه شخصی وارد کارشده و جفا و بی‌انصافی را در حق گروهی روا بدارم.

وی مسجدمحوری و برپایی مراسمات مذهبی و نماز جماعات در این پایگاه دین را از اولویت‌های خود عنوان و تصریح کرد: سعی و تلاش در جهت پیگیری و رفع مشکلات دانشگاهیان را وظیفه خود می‌دانستم.

مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه در دفاع از حق افراد و ارزش‌های دینی و انقلابی با هیچ‌کسی رودربایستی نداشتم. خاطرنشان کرد: تشکل‌های دانشجویی فرصتی خوب در فضای جنگ نرم هستند و حمایت از تشکل‌های دانشجویی آن‌هم درزمانی که دشمن با دسیسه‌های مختلف سعی در انحراف دانشجویان دارد، بسیار بااهمیت است.

حسینی عنوان کرد: قبل از اینکه به لرستان بیایم هیچ شناختی نسبت به لرها نداشتم اما وقتی آمدم مجذوب صفا، معرفت، محبت و ولایتمداری این قوم بزرگ شدم و افتخار می‌کنم که خودم را یک لرستانی بدانم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات