معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب شرایط دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان در مقابل دشمن تادندان‌مسلح و با حمایت کشورهای دنیا را به نسل جدید معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۱۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در جلسه بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در تاریخ هر مملکتی برخی روزها در یاد می‌ماند که سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از روزهای ماندگار طول عمر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب شرایط دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان در مقابل دشمن تادندان‌مسلح و با حمایت کشورهای دنیا را به نسل جدید معرفی کنیم.

خجسته پور گفت: برای بیان حضور پرشور رزمندگان لرستانی در عملیات آزادسازی خرمشهر باید این روز برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: برنامه‌های حماسه آزادسازی خرمشهر در روزهای دوم سوم و چهارم خرداد برگزار می‌شود.

معاون استاندار لرستان خواستار آن شد که اصناف در برگزاری برنامه‌های سوم خرداد مای کار بیایند تا مردمی شدن این برنامه‌ها نمود بیشتری پیدا کند.

وی تأکید کرد: همه مدیران دستگاه‌ها تجلیل از ایثارگران شاغل در دستگاه مربوطه را در دستور کار قرار داده و بازدید و سرکشی از خانواده شهدای که در عملیات بیت‌المقدس حضورداشته‌اند را در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان با اشاره به غیبت برخی دستگاه‌ها در این جلسه اعلام کرد: دستگاه‌های که در جلسه ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر غیبت داشتند باید به‌صورت رسمی دلیل غیبت خود را به استانداری اعلام نمایند

انتهای پیام/

ارسال نظرات