خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب:

شعار مرگ بر آمریکا تا ابد بر زبان مردم ایران جاری است

کد خبر: ۹۰۱۷۰۳۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

جلسه بصیرتی سیاسی به همت حوزه مقاومت بسیج شهید بروجردی ناحیه تکاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این نشست گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که ندای رهبر انقلاب ندای آحاد ملت ایران است از این رو این ملت با داشتن رهبری آگاه و فخیم هیچگاه شکست را نمی پذیرد.

سرهنگ زینال نژاد افزود: دشمنان وقتی از طریق جنگ رو در رو به اهداف خود نرسیدند هم اکنون با ایجاد تفرقه اندازی و اختلاف پراکنی در بین مردم ایران و تفکیک قومیتی سعی در ورود و نفوذ به این کشور اسلامی را دارند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل دشمن های دیرینه ما هستند، بیان کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تا ابد بر زبان مردم ایران جاری است و این ملت هیچگاه فراموش نخواهد کرد که دشمنان چه ظلم هایی در حقشان روا داشتند.

سرهنگ زینال نژاد در ادامه افزود: ملت ایران برای ناکام کردن دشمن باید به اتحاد و همبستگی بیشتری سوق پیدا کند تا دشمنان بدانند ملت ایران با هوشیاری و آگاهی کامل با الهام گرفتن از دستورات رهبری در مقابل آنها مقاومت و ایستادگی خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشور ایران با پیروزی در میدان جنگ، علم و تحصیل و... به دنیا نشان داد که زیر بار ظلم نمی رود و هرگز اجازه نفوذ به بیگانگان در داخل کشور را نمی دهد، دشمنان هم بدانند که ندای رهبر انقلاب ندای آحاد ملت ایران است از اینرو این ملت با داشتن رهبری آگاه و فخیم هیچگاه شکست را نمی پذیرد.

ارسال نظرات