بسیج گزارش می‌دهد

تلاش برای تبدیل مساجد گیلان به مساجد هم‌طراز صدر اسلام با توانمندسازی ارکان مسجد

بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان در تلاش است تا با برگزاری دوره‌های مهارتی برای ارکان مساجد گیلان، سنگرهای محلات را هم‌طراز با مساجد صدر اسلام تبدیل کند.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۴۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، دوره توانمندسازی ارکان مساجد استان گیلان توسط معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان صبح امروز در رشت برگزار شد.

در این دوره یک‌روزه که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، ائمه جماعات مساجد، هیئت‌امنا و خادمین بیش از 250 مسجد حضور داشتند کارگاه مهارت رفتار و مخاطب سنجی در کنار سایر موارد آموزش و توجیهی برگزار شد.

ارکان مسجد در این دوره سطح آمادگی خود را بالا می‌برند و پیشبرد برنامه‌ها توسط ارکان و همچنین ایجاد تعامل و انسجام بین عوامل مسجد افزایش پیدا می‌کند.

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در استان گیلان حدود سه هزار مسجد وجود دارد که در دوره توانمندسازی ارکان مسجد 10 درصد از آن‌ها وجود دارند.

سرهنگ عزیز الله لطفی نژاد با تاکید برجذب حداکثری در مساجد توسط ارکان آن افزود: مساجد حاضر در طرح مذکور با فراگیری مهارت‌های لازم در کنار تجارب خود در تلاش هستند تا با هماهنگی و انسجام لازم در جهت پربار شدن سطحی کیفی مساجد حرکت کنند.

وی بر لزوم ایجاد مساجد در طراز مساجد صدر اسلام تاکید کرد و گفت: باید تمام همت و تلاش خود را به‌کارگیریم تا مساجد محلی برای رفع رجوع تمام مشکلات و مسائل مردم باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات