استاندار زنجان، اِعمال مدیریت صحیح در تمامی حوزه ها از جمله مدیریت مصرف منابع محدود آب را موجب افزایش رضایتمندی شهروندان دانست و گفت: با اتخاذ رویکردهای مدیریتی صحیح و مبتنی بر نظم و دقت و تلاش می توان بسیاری از مشکلات را در جامعه حل کرد.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۶۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ اسداله درویش امیری در نشست با معاونین، مدیران ستادی، فرمانداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان به منظور بررسی آخرین وضعیت ارائه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و تاثیر نوسانات نرخ ارز در استان، به موضوع جدی بحران آب در کشور و ضرورت پاسخگویی به نسل های آینده در قِبال استفاده بیش از حد از منابع آبی و طبیعی اشاره کرد و گفت: نیمی از مشکل بحران کم‌ آبی کشور به دلیل عواملی همچون کاهش بارندگی و افزایش جمعیت و نیمی دیگر از این مشکل به دلیل عدم مدیریت صحیح منابع آبی موجود در کشور است.
وی با اشاره به اینکه حجم زیادی از آبی که در استان زنجان وارد شبکه مصرف می شود، به صورت فاضلاب دفع می شود، اظهار کرد: این حجم از فاضلاب چنانچه برنامه صحیحی برای استفاده مجدد و بهره برداری از آن وجود داشته باشد، می تواند ثروت بزرگی برای استان و کشور به شمار آید.
مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: اگر یک برنامه ریزی و مدیریت بین مردم و مسئولان صورت گیرد، می توان از تمام ظرفیت های استان در جهت توسعه بهره برد.
استاندار زنجان بر ضرورت تعهد و تعصب مدیران نسبت به توسعه استان و کشور تاکید کرد و گفت: غیرت، تعهد، تعصب و عشق به خدمت، نیروی محرکه مدیران در راستای دستیابی به توسعه در جامعه است و با تقویت این عوامل در نظام اداری، شاهد پیشبرد اهداف و اقدامات در کشور خواهیم بود.
وی همچنین با اشاره به اینکه طرح اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی در استان زنجان نیز همانند سایر استان های کشور به صورت کامل عملیاتی نشده است، اظهار کرد: ارائه تسهیلات 12 هزار میلیارد تومانی از طریق بانک‌ های عاملی که نمایندگی فعالی در استان ها ندارند و اغلب آنها از توانمندی کافی جهت اجرای کامل طرح برخوردار نیستند، یکی از موانع عدم اجرای موفق این طرح در زنجان و سایر استان های کشور بوده است.
درویش امیری از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان خواست تا با تنظیم و ارائه دو گزارش کامل، یکی در خصوص موانع و مشکلات اجرای طرح ارائه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و دیگری در زمینه تاثیرات نوسان نرخ ارز در استان، وضعیت استان و اقدامات انجام شده در این دو حوزه را بیان نماید.

ارسال نظرات