پدر شهید مدافع حرم مازندران:

تمام امنیت نظام اسلامی از برکت ولایت فقیه و شهداست

قربان کمالی پدر شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی این مراسم با قدردانی از حضور مردم در دومین یادواره شهید کمالی، گفت: هرچه داریم از ولایت فقیه و کشور ما به برکت ولایت فقیه و شهدا دارای امنیت است.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۸۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار علیجان میرشکار عصر دوشنبه در دومین یادواره شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی که در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی می‌گویند یادواره شهدا را سیاسی نکنید، اظهار کرد: آن مسؤولی که این مصاحبه را کرده از سیاست سر در نمی‌آورد چون به‌میدان آمدن شهدا برای سیاست بود، هدف شهدا برای دین، دیانت و سیاست بوده است.

وی با بیان اینکه برای قرار گرفتن در جبهه حق باید دشمنان خود را به‌خوبی بشناسیم، افزود: قرآن کریم دشمنان را به‌خوبی به ما معرفی کرده و آثار دشمنی بسیاری از آنها در تاریخ امروز وجود دارد.

این یادگار هشت سال جنگ تحمیلی با بیان اینکه در بحث مذاکرات هم آیات قرآن به صورت روشن همه چیز را بیان می‌کند که نباید به دشمن اعتماد کرد، ادامه داد: دشمن تا روحیه دشمن‌ستیزی را از ملت ایران اسلامی نگیرد دست‌بردار نیست.

میرشکار با بیان اینکه شهدای ما در انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت به حقانیت مسیر خود و هیچوقت به نصرت الهی شک نکردند، خاطرنشان کرد: شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی در خانطومان خوش درخشید و به معبود خود پیوست.

وی با اشاره به اینکه خانطومان و عملیات کربلای4 خیلی به یکدیگر شباهت دارند، تصریح کرد: در عملیات کربلای4 به ایران خیانت شد و در خانطومان نیز خیانت صورت گرفت تا ما شهید دادیم.

این یادگار هشت سال جنگ تحمیلی با بیان اینکه بی‌اعتمادی ما به غرب در مسئله خانطومان روشن شد، افزود: روسیه و سوریه چون به آمریکا اعتماد و آتش‌بس برقرار کردند در خانطومان مرتکب اشتباه شدند و شهدای ما در زمان آتش‌بس به شهادت رسیدند.

میرشکار با بیان اینکه امروز ما به برکت حضور ولایت، ایستادگی مردم و مقاومت شهدا نمی‌گذاریم ظلم شود و ظلم ببینیم، اظهار کرد: به برکت بصیرت مردم ما در جایگاهی قرار گرفتیم که می‌توانیم از مستضعفان عالم دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه آنهایی که ایمان به خدا دارند می‌توانند در میدان نبرد و عرصه زندگی پیروز شوند، خاطرنشان کرد: شهید کمالی از داخل خانواده‌ای تربیت شد که پدرش از رزمندگان جبهه و جنگ بود و ایشان جایگاه شهید و شهادت را فهمیده است.

این یادگار هشت سال جنگ تحمیلی با اشاره به اینکه ساروی‌ها در جبهه مقاومت و دفاع مقدس دو اسطوره دارند، تصریح کرد: شهید قناعت دیده‌بان توپخانه لشکر 25کربلا در عملیات والفجر8 در آخرین لحظه برای اینکه تانک‌های دشمن نابود شود گرای سنگر خود را داد و در حادثه خانطومان نیز شهید مشتاقی وقتی خود را در محاصره دشمن می‌بیند گرای ساختمان خود را می‌دهد تا دشمن نابود شود.

میرشکار با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با خدای خود معامله کردند، افزود: شهدای خانطومان پیروز میدان هستند و شهدا هیچوقت شکست نمی‌خورند.

وی با اشاره به حضور ایران اسلامی در خارج از مرزها، گفت: هرکجای دنیا مظلومی ندای کمک سر دهد، نظام جمهوری اسلامی موظف است به یاری آنها بشتابد.

این یادگار هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: امروز خیلی اشتباه است که یک کشوری امنیت ملی خود را صرفاً به داخل مرزهای جغرافیی خود محدود کند و این اشتباه استراتژیک به‌شمار می‌رود و در واقع باید فراتر از مرزها به‌دنبال دفاع باشیم.

میرشکار با بیان اینکه داعش و طالبان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تشکیل شده‌اند، افزود: اینکه بشینیم در کرمانشاه از کشور خود دفاع کنیم اشتباه است.

وی عنوان کرد: تجهیزات و امکاناتی که عربستان برای دفاع از خود هزینه می‌کند را ببینید و حال ما هم با تجهیز جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان از خود محافظت می‌کنیم.

سردار میرشکار با تاکید بر اینکه حضور مدافعان حرم در سوریه از ضروریات ایجاد امنیت در کشور است، بیان کرد: اتاق جنگ آمریکا با ایران در کنار پنتاگون حال وزارت خزانه‌داری‌اش شده است، تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبری باید از تولید ملی حمایت کنیم و در مقابل تولیدکنندگان نیز کیفیت کالای تولیدی را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه چپ و راست، اصولگرا و اصلاح‌طلب، اعتدال و نواصولگرا همه برای این است که ما را از حزب حزب‌الله دور کنند، گفت: معیار گفتمان و معیار انتخاب همه ما باید حزب‌الله باشد.

این یادگار هشت سال جنگ تحمیلی با بیان اینکه برای پیشرفت کشور باید از قوه مجریه، قوه قضائیه و قوه مقننه مطالبه داشته باشیم، اظهار کرد: قوه قضائیه به‌جای به‌کار بردن کلمه اختلاس به آن فرد بگوید دزد و آن را به مردم معرفی کند.

میرشکار با بیان اینکه می‌گویند با دانه درشت‌ها برخورد می‌شود خب اگر برخورد می‌کنید آن را به مردم معرفی کنید، تصریح کرد: اگر یک داعشی وارد کشور شود سربازان گمنام امام زمان در سریع‌ترین زمان آن را شناسایی می‌کنند حالا چطور کانتینر کانتینر قاچاق به کشور وارد می‌شود.

وی گفت: برای مقابله با قاچاق و دزدی‌ها اگر قانون نداریم آن را وضع کنید و اگر قانون داریم آن را اجرا کنید تا بیش از این شاهد مشکلات اقتصادی در جامعه نباشیم.


قربان کمالی پدر شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی  این مراسم با قدردانی از حضور مردم در دومین یادواره شهید کمالی، گفت: هرچه داریم از ولایت فقیه و کشور ما به برکت ولایت فقیه و شهدا دارای امنیت است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و مسؤولان گوش به فرمان رهبری باشند، اظهار کرد: امیدواریم روزی خبری از خانطومان برای بازگشت پیکر شهدای مدافع حرم برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها