حسین بریمانی افزود: رسانه‌ها و روابط‌عمومی ها، ظرفیتی مهم برای جذب کمک‌های مردمی هستند که می‌توان با استفاده از این ظرفیت برای کمک به نیازمندان تلاش کرد.
کد خبر: ۹۰۱۷۰۹۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عقیل محمودی‌سفیدکوهی، در نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌های ادارات نکا در نمازخانه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) این شهرستان اظهار کرد: کار روابط‌عمومی کار مردمی، هنری و تخصصی است و باید اطلاع‌رسانی به موقع داشته باشد.

وی افزود: مدیران روابط‌عمومی می‌توانند با ارائه خدمت دوسویه، عملکرد مدیران را به مردم و جامعه ارائه کنند و همچنین نیازها و مشکلات مردم را به مدیر ارائه کنند.

بخشدار مرکزی نکا تاکید کرد: اخلاق‌مداری و قانون‌مداری باید در دستور کار همه کارکنان ادارات و نهادها و به خصوص روابط‌عمومی‌ها باشد.

محمودی بیان کرد: مهم‌ترین رسالت ما ایجاد امید در جامعه و افزایش نشاط اجتماعی است که همه ما موظف به انجام این امور هستیم و باید بسترسازی لازم با اطلاع‌رسانی مناسب، ایجاد ارتباط دوسویه با مردم و مدیران و تعامل با خبرنگاران، امید در جامعه را افزایش دهیم.

وی با اعلام اینکه نقش مدیران و کارکنان روابط عمومی با توجه به وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات موجود، مهم است، خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی‌ها باید در زدودن و رفع مشکلات و معضلات تلاش کرده و با ارائه خدمات مناسب به مردم، امید را در جامعه تزریق کنند.

محمودی افزود: پردازش مسائل مختلف و در دستور کار قرار دادن فرمایشات رهبری، توجه به بیانات رئیس جمهور، استاندار و مدیران کل و بالادستی از وظایف مهم روابط‌عمومی‌ها است و در این راستا همه ما باید به وظایف قانونی، اخلاقی و شرعی خود عمل کنیم.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) مازندران با اشاره به نقش روابط‌عمومی‌ها در ادارات گفت: روابط‌عمومی پل ارتباطی سازمان با مردم است و موفقیت روابط‌عمومی در گرو شناخت دقیق مسؤولان هر نهاد و دستگاه و البته مردم جامعه، نسبت به جایگاه روابط عمومی در جامعه است.

مسعود قنبری افزود: کمیته امداد، نهادی خدماتی است که در طول سال خدمات مختلف به نیازمندان ارائه می‌کند و تعامل روابط‌عمومی‌های مختلف با این نهاد، می‌تواند در امداد و کمک‌رسانی به نیازمندان مؤثر باشد.

وی بیان کرد: ارتباط با رسانه از وظایف روابط‌عمومی‌ها است که باید این ارتباط دوسویه باشد و تعامل مناسب خبری و اطلاع‌رسانی بین این دوگروه برقرار باشد و همه ما با کمک هم برای رفع نیاز نیازمندان تلاش کرده و با برقراری همدلی و همگرایی کارهای مناسبی برای رفع مشکلات نیازمندان انجام دهیم.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) مازندران گفت: کمیته امداد امام (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی، رسالت کمک به نیازمندان و محرومان جامعه را برعهده دارد و این خدمت یکی از دستاوردهای مهم نظام و انقلاب است باید در جامعه اطلاع رسانی شود.

مدیر کمیته امداد امام‌خمینی(ره) شهرستان نکا هم در سخنانی اظهار کرد: انجام کارهای خیر و عام‌المنفعه، کار خداپسندانه‌‎ای است که توسط امداد در طول سال در دست انجام است.

حسین بریمانی افزود: رسانه‌ها و روابط‌عمومی، ظرفیتی مهم برای جذب کمک‌های مردمی هستند که می‌توان با استفاده از این ظرفیت برای کمک به نیازمندان تلاش کرد.

وی یادآور شد: حمایت از برنامه‌های کمیته امداد و تلاش برای نهادینه کردن کار خیر در جامعه می‌تواند یکی از برنامه‌های روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها باشد تا همگان برای گسترش کار نیک اقدام کنیم.

بریمانی گفت: ظرفیت تبلیغات، ظرفیتی مهم برای انجام کارهای احسان و نیکوکاری در طول سال است و اکنون در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان امیدواریم این کار تبلیغ و اطلاع‌رسانی برای کمک خیران به نیازمندان با شتاب بیشتری آغاز شده و در ادامه راه، کمک‌کار ما باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها