خبرهای داغ:
در اختتامیه سومین دوره مسابقات قرآنی کمیته امداد:
مددجویان برتر مسابقات قرآن در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان بعد از برگزاری رقابت های شهرستانی و استانی معرفی و تقدیر شدند.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۰۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر محبی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اهمیت قرآن را در زندگی مهم دانست و گفت: نباید در خصوص اهمیت این کتاب الهی کوتاهی کنیم و البته بدانیم که چنین قصوری عامدانه و یا سهوی عواقبی را برای ما در پی خواهد داشت.
وی ادامه داد: امروز خوشحالیم که جمعی از مددجویان پس از رقابت در شهرستان و استان خوش درخشیدند و نشان دادند که علیرغم تنگناها در زندگی، قرآن را پناهگاه خویش قرار داده اند.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به حضور مددجویان از نقاط مختلف استان گفت: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در سه گروه سنی؛ زیر 12 سال، 12تا 18 سال و 18 سال به بالا با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی توضیح داد: شرکت کنندگان در شهرستان ها بعد از رقابت به مرحله استانی راه یافتند که در این مرحله 86 نفر شامل 40 مددجوی آقا و 46 مددجوی خانم شرکت کردند و 32 نفر در رشته های مختلف به مرحله کشوری راه یافتند.
محبی با تقدیر از حضور همه شرکت کنندگان بیان کرد: اساس کار امداد بر محور فرهنگی است چراکه هر اقدامی بدون پیوست فرهنگی به نتیجه شایسته نرسیده و با چالش هایی روبرو خواهد بود.
وی افزود: اگر مددجو دچار استضعاف فرهنگی شود، اشتغال زایی او نیز به سرانجام شایسته ای نمی رسد بنابراین باید به مسائل فرهنگی توجه کنیم و در این میان پایه و اساس کار فرهنگی ما بر مبنای قرآن است.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: اگر امروز شاهد عقب ماندگی هایی در دنیا هستیم تنها به دلیل مسائل فرهنگی است و قرآن به عنوان کامل ترین کتاب می تواند دل ها و جان های تشنه را سیراب کند.
شایسته ذکر است؛ در پایان مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآن با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها