سید ساجد یعقوبی
امام جمعه شهرستان پارس آباد در جلسه شورای اداری پارس آباد گفت: امیدواریم مسئولان پیگیر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی باشند چرا که اگر این موضوع مورد بی‌توجهی واقع شود نمی‌توانیم توسعه اقتصادی منطقه را رقم بزنیم.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۳۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

مسئولان پیگیر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان پارس‌آباد و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد که تسریع در اجرای برنامه‌های عمرانی از محوری‌ترین موضوعات این جلسه بود و هر کدام از مسئولان در این جلسه نقطه نظراتی را در این زمینه ارائه کردند.

حجت‌الاسلام سعید رشادی امام جمعه پارس‌آباد در این جلسه با اشاره به اهمیت تکریم و احترام متقابل مسئولان و مردم بیان کرد: اگر این موضوع مورد توجه واقع شود بی‌شک اثرات آن را نیز در بهبود وضعیت جامعه در زمینه‌های مختلف شاهد خواهیم بود و به دنبال آن همه در این زمینه رضایتمند می‌شوند.

حجت‌الاسلام سعید رشادی افزود: امیدواریم مسئولان پیگیر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی باشند چرا که اگر این موضوع مورد بی‌توجهی واقع شود نمی‌توانیم توسعه اقتصادی منطقه را رقم بزنیم و نیاز است که با همکاری همدیگر برای استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

وی تصریح کرد: افزایش تعاملات و همفکری یک موضوع محوری است که باید مسئولان آن را مد نظر قرار داده و در اجرای کارها در این محور حرکت کنند تا خروجی‌ةای مطلوب و مورد نظر را در این راستا به دست آوریم و مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم.

مسئولان وقت‌شناسی را در وهله نخست مد نظر قرار دهند

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه اظهار کرد: یادآوری تکالیف مدیران و مسئولان شهرستان، تکریم ارباب رجوع به عنوان صاحبان این نظام شاه بیت خدمات و عملکرد مسئولان است و وظیفه ما بر این است که با مشارکت جمعی و همگانی در راستای حل مشکلات گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

علی علایی افزود: همه مدیران باید همه تلاش خود را برای توسعه و عمران شهرستان بکار بگیرند و باید جایگاه امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و همه مسئولین حفظ شود و همه مدیران خود را وقف خدمت به مردم بکنند چرا که این موضوع بی‌شک رشد و توسعه منطقه را به دنبال خواهد داشت.

علایی با تذکر به مدیران در ارتباط با وقت شناسی و جذب بودجه های شهرستان تصریح کرد: به هیچ وجه پذیرفته نیست ریالی از بودجه شهرستان در اثر کم کاری به خزانه برگردد و همه مدیران موظف هستند که وقت‌شناسی را در وهله نخست مورد توجه قرار داده و در اولویت کارهای خود بدانند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به وضعیت جاده‌ةای مواصلاتی شهرستان نیز اظهار کرد: در حال حاضر جاده مواصلاتی اردبیل _ پارس‌آباد به قتلگاه تبدیل شده و متاسفانه در روز های اخیر شاهد یک حادثه تلخ بودیم که منجر به فوت دو نفر از شهروندان شد که به همین منظور انتظار داریم مسئولان پیگیر حل این مسئله با ورود جدی به موضوع باشند و در رفع موانع و مشکلات پروژه‌های عمرانی توجه و اهتمام ویژه‌ای به کارببرند.

ارسال نظرات